تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1402 - 0:35
کد خبر : 148425

پیام مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ بهمن

پیام مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ بهمن

آرمان شرق-گروه اقتصاد:خانواده بزرگ هلدینگ پتروپالایش اصفهان ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا، همراه و هم آوا با هم‌وطنان عزیز، در این مراسم باشکوه بار دیگر فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر خواهد داد و در روز ۱۱ اسفند ماه در انگشتان خود بار دیگر حقانیت انقلاب اسلامی را با انتخاب اصلح تائید خواهند کرد.

پیام مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ بهمن

دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت ۲۲ بهمن و اهمیت حضور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه پیامی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت ۲۲ بهمن و اهمیت حضور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است…
«جاء الحق و زهق الباطل إن الباطل کان زهوقا. حق آمد و باطل نابود شد. یقیناً باطل نابودشدنی است. اسرا آیه ۸۱.
چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی گرامی می‌داریم که ایران اسلامی یکی از حساس‌ترین دوره‌های حیات پرفراز و نشیب خود را سپری می‌کند؛ دورانی که به‌رغم تمام تهدیدها و تحریم‌ها شاهد اتحاد، همدلی و مقاومت تحسین برانگیز امت یکپارچه در دفاع از حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های والای حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر در سایه رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت هستیم.

بسیار خرسندم که تاکید کنم کشورمان در پنجمین دهه حیات نوین خود، شاهد توسعه در ابعاد متنوع علمی، فناوری و صنعتی هستیم. جوانان و نخبگان ما طی سال‌های اخیر ثابت کردند که مردم ایران هر گاه اراده کنند می‌توانند قله‌های موفقیت را کسب کنند از این رو نسبت به آینده خوشبین هستیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب نزدیک قله قرار داریم.

امروز که دو رویداد مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش رو داریم باید بدانیم که راهپیمایی ۲۲ بهمن نه فقط یک مانور سیاسی، بلکه یک حرکت معنوی و الهی برای تقویت اسلام و شکرگزاری پیروزی در برابر دشمن و اجابت دعوت خداوند است که البته این حضور مقدمه‌ای برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات ۱۱ اسفند است، انتخاباتی که بار دیگر و بیش از گذشته مردم ایران را در سرنوشتشان دخیل کرده و با انتخاب خود می‌‌توانند به تقویت امید در جامعه کمک کنند.

خانواده بزرگ هلدینگ پتروپالایش اصفهان ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا، همراه و هم آوا با هم‌وطنان عزیز، در این مراسم باشکوه بار دیگر فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر خواهد داد و در روز ۱۱ اسفند ماه در انگشتان خود بار دیگر حقانیت انقلاب اسلامی را با انتخاب اصلح تائید خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.