تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 7:24
کد خبر : 140041

پنجره استقلال امروز باز می‌شود

پنجره استقلال امروز باز می‌شود

آرمان شرق-گروه ورزش: مدارک را بارگذاری می‌کنیم و فیفا از باشگاه شاهین تأییدیه دریافت مبلغ را می‌گیرد و سپس پنجره نقل و انتقالاتی ما باز می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پنجره امروز باز می‌شود. پس از ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو او می‌تواند در جدال برابر مس رفسنجان برای استقلال بازی کند.

پنجره استقلال امروز باز می‌شود

پنجره نقل‌و‌انتقالاتی استقلال فردا باز می‌شود

 “ورزش سه”: پس از شکایت باشگاه شاهین بوشهر به دلیل عدم پرداخت حق رشد مهدی قایدی و محمد محبی، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد و به همین دلیل آبی‌ها نتوانستند که قرارداد گوستاوو بلانکو را در سازمان لیگ ثبت کنند.

حالا عضو هیئت مدیره استقلال از پرداخت این مبلغ ناچیز به باشگاه بوشهری خبر می‌دهد. او همچنین اعلام کرد که به زودی پنجره آبی‌ها باز می‌شود.

فرشید سمیعی در گفتگو با برنامه فوتبال برتر گفت: امروز مبلغ بدهی پرداخت شد و فیش واریزی در سامانه فدراسیون جهانی فوتبال بارگذاری شد و فیفا تأییدیه را دریافت خواهد کرد.

او در مورد میزان رقم این بدهی نیز اضافه کرد: مبلغ آن کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان بود و احتمالا فردا و پس از تأییدیه فیفا پنجره ما باز می‌شود.

عضو هیئت مدیره آبی‌ها می‌گوید: ما مدارک را بارگذاری می‌کنیم و فیفا از باشگاه شاهین تأییدیه دریافت مبلغ را می‌گیرد و سپس پنجره نقل و انتقالاتی ما باز می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پنجره امروز باز می‌شود.

سمیعی در پایان نیز تأیید کرد که پس از ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو او می‌تواند در جدال برابر مس رفسنجان برای استقلال بازی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.