تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 7:03
کد خبر : 139643

پرسپولیس باید شاخ غول را بشکند!

پرسپولیس باید شاخ غول را بشکند!

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس و الدحیل تاکنون هشت بار در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته اند که سهم پرسپولیس سه برد بوده و الدحیل هم چهار بار برنده شده است.

پرسپولیس باید شاخ غول را بشکند!

پرسپولیس باید شاخ غول را بشکند!

به گزارش “ورزش سه”، در آستانه بازی دوشنبه شب الدحیل – پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا یک آمار از تقابل‌های دو تیم می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.
پرسپولیس تا کنون ۵ بار در دوحه مقابل الدحیل به میدان رفته که چهار بار شکست خورده و تنها یک بار برنده شده است.
تنها برد پرسپولیس در دوحه مربوط به بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۱۷ این رقابتهاست.پرسپولیس که در تهران مقابل این تیم بدون گل متوقف شده بود تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ مقابل لخویای آن روز به برتری یک گله دست یافت و صعود کرد.
این مسابقه در تاریخ ۹ خرداد ۱۳۹۶ برگزار شد و چیکو فلورس مدافع میانی اسپانیایی میزبان بعد از حرکت خوب و ارسال وحید امیری دروازه خودی را باز کرد.
همین لخویا دو سال قبل در مرحله گروهی پرسپولیس را با سه گل در دوحه شکست داده بود.آن مسابقه در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ برگزار شد و یوسف مساکنی، نام تائه هی و محمد عفیف برای میزبان گل زدند.

1931931

باخت بعدی هم متعلق به تیم برانکو است.در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی فصل ۲۰۱۸ که پرسپولیس در نهایت به فینال رسید ، تیم برانکو در دوحه با یک گل از میزبان شکست خورد.این دیدار در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۹۷ برگزار شد و تنها گل میزبان را معز علی به ثمر رساند.
دو باخت بعدی پرسپولیس مقابل الدحیل مربوط به یحیی گل‌محمدی و تیم اوست.در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس دوباره با الدحیل همگروه شد و در بازی نخست در دوحه با دو گل ماریو مانژوکیچ و لوئیز جونیور مقابل حریفش شکست خورد.
این مسابقه در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ رخ داد اما از شانس بد پرسپولیس به خاطر شیوع ویروس کرونا بازی برگشت حدود ۷ ماه بعد باز هم در دوحه برگزار شد.در بازی‌های مجتمع و در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ پرسپولیس باز هم در دوحه به الدحیل باخت که این بار معز علی از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد.
در مجموع بازی‌های پرسپولیس و الدحیل در دوحه ، سرخ‌ها تنها یک گل به حریف زده‌اند که آن یک گل هم توسط مدافع حریف به ثمر رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.