تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 23:30
کد خبر : 147848

پرسپولیس آقای گل لیگ تایلند را می‌خواهد

پرسپولیس آقای گل لیگ تایلند را می‌خواهد

پرسپولیس آقای گل لیگ تایلند را می‌خواهد یک دقیقه ای ایپملنت کن اطلاعات بیشتر این وام گرفتنی است؛ ۷۵ میلیون تومان، بدون ضامن، فوری حراج دورس فقط ۶۴۹ تومان!💎 بجنب تا سایزت تموم نشده مهارت شما را در کانادا لازم داریم! (ما یک کاریابی بین‌المللی هستیم…) وام ۷۵ میلیونی خرید طلا بدون نیاز به ضامن-با

پرسپولیس آقای گل لیگ تایلند را می‌خواهد

یک دقیقه ای ایپملنت کن

اطلاعات بیشتر

اوسمار ویرا یک بازیکن برزیلی شاغل در لیگ تایلند را به مدیران این تیم معرفی کرده است.

تسنیم نوشت: باشگاه پرسپولیس پس از جذب عیسی آل‌کثیر و عبدالکریم حسن حالا دنبال سومین خرید زمستانی خود است. این باشگاه که مکاتباتی نیز با باشگاه ژیل ویسنته پرتغال برای جذب علی علیپور داشت، پس از ناامیدی از بازگشت این بازیکن حالا به سراغ گزینه‌های خارجی رفته است.

در همین زمینه اوسمار لوس ویرا سرمربی جدید تیم پرسپولیس طی روزهای اخیر نام چند بازیکن خارجی را به مدیران باشگاه داده است که یکی از این بازیکنان «ویلن موتا» مهاجم برزیلی تیم بانکوک یونایتد تایلند و آقای گل لیگ این کشور است.

این بازیکن در لیگ تایلند ۱۰ گل در ۱۵ بازی و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه گل برای تیم تایلندی به ثمر رسانده است. ویلن همراه با تیم بانکوک یونایتد تایلند به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کرده است و با توجه به درخشش این بازیکن در لیگ تایلند باید دید تلاش مدیران پرسپولیس برای جذب این بازیکن به نتیجه خواهد رسید یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.