تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 9:28
کد خبر : 137980

پرسپولیس؛ تغییر سوم در راه است

پرسپولیس؛ تغییر سوم در راه است

آرمان شرق-گروه ورزش:ترابی و صادقی برای بازگشت به روزهای خوب خود به یک تلنگر نیاز دارند و باید دید که آیا گل محمدی این دو بازیکن مورد علاقه اش را در دیدار بعدی نیمکت نشین خواهد کرد یا نه. کیفیت بالای سلمانی نشان داده که او شایستگی قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارد.

پرسپولیس؛ تغییر سوم در راه است

شفقنا ورزشی- به نظر می رسد که درخشش یاسین سلمانی باعث شود تا او هم به ترکیب اصلی سرخ پوشان اضافه شود.

، پرسپولیس در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر در خوزستان به مصاف فولاد رفت و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند تا سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

سرخ پوشان در این بازی دو تغییر در ترکیب اصلی خود داشتند. یحیی گل محمدی باتوجه به عملکرد ضعیف سروش رفیعی و شهاب زاهدی در دیدار برابر فولاد تصمیم گرفت که این دو بازیکن را نیمکت نشین کند و مسعود ریگی و محمد عمری را به جای آنها به میدان بفرستد.

این دو تغییر یحیی جواب داد چرا که مسعود ریگی توانست پاس گل نخست را به پور علی گنجی بدهد و محمد عمری هم بارها خط دفاعی فولاد را اذیت کرد و نشان داد که می تواند دوباره به ترکیب اصلی برگردد.

اما به نظر می رسد که تغییر سوم در ترکیب اصلی سرخ پوشان هم در راه است و او کسی جز یاسین سلمانی نیست. سلمانی که به تازگی به پرسپولیس پیوسته است  نشان می دهد که بسیار آماده و سرحال است. او توانست در این بازی با شوتی زیبا و دیدنی دروازه فولاد را باز کند و نخستین گلش را با پیراهن سرخ پوشان به ثمر رساند.

سلمانی در دیدار برابر ذوب آهن هم که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد عملکرد خوبی داشت  و یک شوت دیدنی زد که سنگربان ذوب آهن آن را مهار کرد. شوت های زیبا و حساب شده، ارسال های دقیق و تکنیک و سرعت مناسب از شاخصه های بازی این بازیکن است و این همان فاکتوری های هستند که هر مربی آرزوی آنها را دارد.

احتمال قرار گرفتن یاسین سلمانی در ترکیب اصلی زیاد است آن  هم در شرایطی که مهدی ترابی و سعید صادقی در فصل جاری اصلا آماده نیستند به ویژه ترابی که تقریبا همه توپ ها را از دست می دهد.

ترابی و صادقی برای بازگشت به روزهای خوب خود به یک تلنگر نیاز دارند و باید دید که آیا گل محمدی این دو بازیکن مورد علاقه اش را در دیدار بعدی نیمکت نشین خواهد کرد یا نه. کیفیت بالای سلمانی نشان داده که او شایستگی قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.