تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فروردین 1403 - 16:00
کد خبر : 150598

وزارت ارشاد: بهرام بیضایی در ایران فیلم بسازد

وزارت ارشاد: بهرام بیضایی در ایران فیلم بسازد

آرمان شرق-گروه جامعه: رئیس سازمان سینمایی در برنامه تلویزیونی از بهرام بیضایی دعوت کرد تا فیلم جدیدش را در ایران بسازد

وزارت ارشاد: بهرام بیضایی در ایران فیلم بسازد

asdasd

رئیس سازمان سینمایی در برنامه تلویزیونی از بهرام بیضایی دعوت کرد تا فیلم جدیدش را در ایران بسازد و گفت: شرایط برای بازگشت بسیاری از هنرمندان مثل بهروز وثوقی به ایران فراهم است.

به گزارش ایلنا، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی که به همراه علی نصیریان صبح روز چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ در ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه دو حضور داشت در پاسخ به پرسش مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا برای بازگشت برخی بازیگران و سینماگران ایرانی خارج از کشور به ایران دستورالعمل یا منعی وجود دارد یا نه؟ تاکید کرد: واقعیت این است که ما خیلی وقت‌ها خیلی محدودیت‌ها را نداریم و هنرمندان در چارچوب قانون می‌توانند به کشور بازگردند. چندی پیش مطرح شد که استاد بیضایی دوست دارند فیلم بسازند و من می‌خواهم از ایشان دعوت کنم که به ایران بیایند و فیلم‌شان را بسازند.

وی افزود: استاد بیضایی بعد از دوران ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد و در دوران آقای روحانی مهاجرت کردند. ایشان می‌توانند برگردند و بیایند، هیچ ممانعتی وجود ندارد.

خزاعی یادآور شد: بعضی از هنرمندای قبل از انقلاب اگر مشکلی وجود نداشته باشد، می‌توانند برگردند و کارشان را انجام دهند، چون درخواست‌های متعددی در سازمان سینمایی یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم که این هنرمندان می‌خواهند برگردند. مخصوصاً اخیراً خیلی از هنرمندان این درخواست را دارند. شرایط‌شان بررسی می‌شود و واقعاً اگر بخواهند در چارچوب قانون کار کنند فضا فضای بازی است.

رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به پرسش دیگر مجری برنامه درباره اینکه کدام هنرمندان خارج از کشور درخواست بازگشت به ایران را دارند، تصریح کرد: الان حضور ذهن ندارم، مثلاً آقای بهروز وثوقی می‌تواند برگردد و کار کند، هیچ مشکلی ندارد مگر اینکه مشکل دیگری در اینجا داشته باشد وگرنه از لحاظ سازمان سینمایی و از لحاظ وزارت ارشاد یک‌سری هنرمندان می‌توانند برگردند و کارشان را انجام دهند. ممانعتی وجود ندارد که ما نتوانیم آثار این هنرمندان را ببینیم یا از فضای هنری آنها نتوانیم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.