تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 10:02
کد خبر : 147771

«وحدت هنافوف» ستایش‌برانگیز!

«وحدت هنافوف» ستایش‌برانگیز!

آرمان شرق-گروه ورزش:این بازیکن جوان که در این بازی داغدار مرگ برادر خود بود پس از گلزنی اشک ریخت و تصویر برادر خود را نشان داد. حال باشگاه پرسپولیس ۲۴ ساعت بعد از این بازی با تصویر وحدت را با دو قلب مشکی در صفحه اینستاگرامش استوری کرد.

«وحدت هنافوف» ستایش‌برانگیز!

این «وحدت» ستایش‌برانگیز!
دنیای اقتصاد : حتی پیش از آغاز بازی تاجیکستان و امارات هم می‌شد حدس زد که تاجیک‌ها حسابی تیم حریف را به دردسر بیندازند. همین اتفاق هم رخ داد و آنها در ورزشگاه احمد بن علی، نمایشی سزاوارانه و استثنایی داشتند. گل نخست این مسابقه را وحدت هنانوف به ثمر رساند؛ بازیکن اغلب نیمکت‌نشین پرسپولیس که با پروازی بلند و ضربه‌ای دقیق دروازه امارات را گشود تا مسیر تاجیکستان را برای ادامه تاریخ‌سازی هموار کند. امارات البته در آخرین دقایق وقت‌های قانونی گل مساوی را به هر زحمتی بود به ثمر رساند، اما نهایتا تاجیک‌ها که خیلی هم موقعیت خراب کرده بودند، در ضربات پنالتی به حق‌شان رسیدند و بازی را بردند.

عکس‌العمل هنانوف بعد از گل زیبایش اما بسیار احساسی بود؛ جایی که او از شدت خوشحالی اشک ریخت و بینندگان را متاثر کرد. برخی منابع خبری می‌گویند اشک‌های هنانوف به خاطر برادر تازه از دست رفته‌اش بود، اما در هر صورت آنچه در این صحنه در سیمای وحدت دیده شد، شاید چکیده‌ای از کل تیم تاجیکستان در این تورنمنت بود؛ پرشور، یکدل و متعصب. درخشش هنانوف اما زنگ خطری برای یکی از بازیکنان پرسپولیس هم به شمار می‌آید. حتی پیش از این هم خیلی از هواداران عقیده داشتند دانیال اسماعیلی‌فر افت کرده و نیاز است موقعیت او تهدید شود تا شاید تکانی بخورد. در طول نیم‌فصل اول، تنها ابزار دیگری که یحیی گل‌محمدی در پست دفاع راست در اختیار داشت همین وحدت هنانوف بود که از او هم زیاد استفاده نمی‌شد. حالا اما با درخشش هنانوف در جام ملت‌های آسیا، توجهات به این بازیکن بیش از پیش شده است. با از سر‌گیری لیگ، حتما کادر فنی پرسپولیس بیشتر از قبل به وحدت بها خواهد داد که این موضوع می‌تواند جایگاه اسماعیلی‌فر را به خطر بیندازد.

استوری باشگاه پرسپولیس برای وحدت حنانوف

استوری باشگاه پرسپولیس برای وحدت حنانوف

به گزارش “ورزش سه”، وحدت حنانوف، مدافع تاجیکی پرسپولیس، نقش تاثیرگذاری در تیم ملی تاجیکستان در اولین دوره حضورشان در جام ملت‌های آسیا داشته است.

حنانوف در صعود تاریخی تیمش به یک چهارم نهایی جام در قامت یک ستاره ظاهر شد و علاوه بر زدن تک گل تیمش در جریان بازی، پنالتی خود را نیز به گل تبدیل کرد.

1984603

این بازیکن جوان که در این بازی داغدار مرگ برادر خود بود پس از گلزنی اشک ریخت و تصویر برادر خود را نشان داد. حال باشگاه پرسپولیس ۲۴ ساعت بعد از این بازی با تصویر وحدت را با دو قلب مشکی در صفحه اینستاگرامش استوری کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.