تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اسفند 1401 - 22:29
کد خبر : 126029

واکنش مهاجرانی به توافق با عربستان

واکنش مهاجرانی به توافق با عربستان

آرمان شرق-گروه سیاست::سیدعطالله‌ مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت خاتمی خطاب به اطلاح‌طلبان گفت: بی‌تردید در کارنامه همه جناح‌ها در ایران می‌توان، خردوات! پیدا کرد. در کارنامه اصول‌گرایان حمله به سفارت انگلستان و عربستان ثبت شده و در پرونده اصلاح‌طلبان حمله به سفارت آمریکا!

واکنش مهاجرانی به توافق با عربستان

حمله مهاجرانی به اصلاح‌طلبان: شما هم در کارنامه‌تان حمله به سفارت آمریکا را دارید

سیدعطالله مهاجرانی به دفاع از اصولگرایان پرداخت و خطاب به اصلاح‌طلبان که رویکرد جناح راست نسبت به روابط با عربستان را در دولت روحانی یادآوری می‌کنند گفت: ملالغتی نباشید؛ شما هم در کارنامه‌تان حمله به سفارت آمریکا را دارید!

به گزارش اطلاعات، سیدعطالله مهاجرانی نوشت: غریب‌تر از اسرائیل و براندازان، افرادی در درون ایران هستند که شروع کردند به نکته گیری و ملالغتی یا ملانُقَطی بازی که: «برقراری روابط ایران و عربستان خارج از چارچوب دولت انجام شد!» شما که مدام می‌گفتید و می‌گویید: «دولت یک دست است و دیگر بین دولت و خارج دولت فاصله‌ای نیست.» این نکته گیری‌ها، به قول قدما، ملا نقطی یا ملا لغتی بازی است. بایست به مصلحت نظام و ایران و ملت ایران و به افق‌های روشن آینده نگاه کرد. هر گام مثبت را بایست با سماحت و تحسین، تشویق کرد، تا فضای جامعه به سوی تعادل و آرامش در حوزه‌های مختلف گرایش یابد.

او افزود: اکنون می‌بایست دولت و رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی امنیت ملی را تشویق کرد و با روی باز از این ابتکار تقدیر. نه اینکه پرونده‌های کینه‌های کهنه را زنده و احقاد قدیمی را تازه کرد، که یادتان است، کیهان چی تیتر زده بود؟  این رویکرد، رویکرد کسانی است که نمی‌خواهند بپذیرند که می‌بایست با نگاه به افق‌های روشن آینده، و نگاه به مصالح ملی، از نکته گیری بپرهیزند. بی تردید در کارنامه همه جناح‌ها در ایران می‌توان، خردوات! پیدا کرد. در کارنامه اصول‌گرایان حمله به سفارت انگلستان و عربستان ثبت شده و در پرونده اصلاح طلبان حمله به سفارت آمریکا! مصلحت و منفعت ملی ایجاب می‌کند که دوستان انقلاب، به ویژه کسانی که تمام اعتبار و حیثیت خود را از انقلاب و نظام دارند، در مقاطعی که چراغ امید روشن می‌شود، آب را گِل نکنند و سنگ نیندازند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.