تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 16:57
کد خبر : 57368

همگرایی کرونایی احزاب اصلی کشور های جهان

همگرایی کرونایی احزاب اصلی کشور های جهان

آرمان شرق:بیش از ۲۰۰ حزب در جهان بیانیه‌ای را به منظور همکاری جهت مقابله با شیوع کرونا ویروس امضا کردند. به گزارش آرمان شرق و به نقل از  ایسنا جنبش النهضه تونس اعلام کرد که این جنبش با بیش از ۲۰۰ حزب در جهان از جمله حزب کمونیست چین، حزب سوسیال دموکرات ژاپن، حزب کنگره

آرمان شرق:بیش از ۲۰۰ حزب در جهان بیانیه‌ای را به منظور همکاری جهت مقابله با شیوع کرونا ویروس امضا کردند.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از  ایسنا جنبش النهضه تونس اعلام کرد که این جنبش با بیش از ۲۰۰ حزب در جهان از جمله حزب کمونیست چین، حزب سوسیال دموکرات ژاپن، حزب کنگره ملی آفریقای جنوبی، حزب کارگر مکزیک، حزب عدالت و توسعه ترکیه، حزب الاصاله و المعاصره مراکش، حزب وحدت روسیه، حزب شکوفایی اتیوپی بیانیه‌ای را به منظور همکاری جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا امضا کرده است.

در این بیانیه مشترک بر تقویت همکاری بین‌المللی برای مقابله با  مشکلات ریوی و تنفسی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا تاکید شده است.

این احزاب در بیانیه مشترک خود با کسانی که از ویروس کرونا رنج می‌برند و نیز خانواده قربانیان ابراز همدردی و همبستگی کردند.

این احزاب از تمامی کشورها خواستند که وضعیت سلامتی و بهداشت مردمان خود را در اولویت قرار دهند و اقدامات جدی و قوی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اتخاذ کنند.

احزاب اصلی کشورهای جهان بر حمایت خود از تقویت تبادل اطلاعات درخصوص مبارزه با ویروس کرونا و همکاری پزشکی از جمله رایزنی مشترک برای توسعه داروها و واکسن‌های ضد ویروس کرونا و نیز ارائه حمایت فنی و مالی به کشورهای نیازمند تاکید کردند.

این احزاب در بیانیه مذکور متعهد شدند که طی این دوره ویژه هماهنگی مستحکم و نقش کارآمدی برای مقابله با ویروس کرونا داشته باشند.

تا صبح امروز (چهارشنبه) بیش از ۲ میلیون و ۵۵۳ هزار تن در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از میان آنها بیش از ۱۷۷ هزار تن جان خود را به خاطر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند و بیش از ۶۸۸ هزار تن بهبود یافته‌اند.

شایان ذکر است متاسفانه در لیست اعلامی فوق اسمی از احزاب کشور مان دیده نمی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.