تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 9:15
کد خبر : 53338

همه باید از کی‌روش و تیم ملی حمایت کنیم

همه باید از کی‌روش و تیم ملی حمایت کنیم

آرمان‌شرق: علی انصاریان روز شنبه درباره شرایط تیم ملی در آستانه جام ملت های آسیا اظهار کرد: این تیم چشم و چراغ یک ملت است و همه ایران دوست دارند تیم ملی کشورشان در بزرگ ترین و مهم ترین رویداد فوتبالی قاره آسیا به موفقیت بزرگ برسد.به گزارش آرمان‌شرق به نقل از ایرنا، وی با

آرمان‌شرق: علی انصاریان روز شنبه درباره شرایط تیم ملی در آستانه جام ملت های آسیا اظهار کرد: این تیم چشم و چراغ یک ملت است و همه ایران دوست دارند تیم ملی کشورشان در بزرگ ترین و مهم ترین رویداد فوتبالی قاره آسیا به موفقیت بزرگ برسد.
به گزارش آرمان‌شرق به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه تیم ملی پر قدرتی در اختیار داریم که بازیکنان خوبی در ترکیب آن حضور دارند افزود: اگر به تیم ملی ادوار مختلف نگاهی بندازیم، متوجه خواهیم شد تاکنون هیچ تیم ملی به این اندازه لژیونر نداشته است. در هر پست چند مهره تاثیرگذار هستند که هر کدام به زمین بروند می توانند کمک حال کی‌روش باشند.
انصاریان درباره حضور کی‌روش بر روی نیمکت تیم ملی ایران نیز گفت: درباره او نظر خاصی ندارم اما سرمربی تیم ملی کشورم است و وظیفه همه حمایت از او در مقطع فعلی است. اگر کی‌روش بتواند با تیم ملی فوتبال ایران به موفقیت برسد یک افتخار بزرگ را برای سرزمینم به ارمغان آورده است.
پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این پرسش که رقیبان اصلی ایران برای تصاحب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا چه تیم هایی هستند؟ گفت: تیم های شرق آسیا یعنی ژاپن و کره جنوبی به همراه استرالیا رقیبان اصلی تیم ملی برای قهرمانی هستند و البته نباید فراموش کنیم در مرحله مقدماتی بازی سختی با عراق پیش رو داریم و نباید آنها را دست کم بگیریم.
انصاریان افزود: عراق یکی از تیم های خوب غرب آسیاست که هر وقت با ایران بازی کرده است برای ما مشکلاتی را به وجود آورده است. در دوره قبل برابر این تیم از جام ملت های آسیا حذف شدیم و باید با تمام قدرت برابر شاگردان «سرکو کاتانچ» در زمین حاضر شویم.

** پرسپولیس می تواند در قهرمانی لیگ برتر هتک تریک کند
بازیکن اسبق پرسپولیس درباره شرایط قرمز پوشان در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر نیز اظهار داشت: پرسپولیس با تمام مشکلات و موانعی که پیش روی خود داشت بهترین نتایج را گرفت و توانست علاوه بر اینکه به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند در لیگ برتر نیز نتایج عالی بگیرد و به بهترین شکل ممکن نیم فصل اول را به پایان برساند.
وی خاطرنشان کرد: به طور حتم روزهای درخشانی انتظار پرسپولیس را خواهد کشید. با بازشدن پنجره نقل و انتقالات و تقویت این تیم، پرسپولیس برای رسیدن به سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر خیز بر خواهد داشت و می تواند به اولین تیم ایران تبدیل شود که هت تریک قهرمانی می کند.
انصاریان در پایان گفت: هر بازیکنی که می تواند به پرسپولیس کمک کند و باعث شود این تیم به موفقیت برسد باید زمینه حضورش فراهم شود. برای من نام ها تفاوتی ندارند چرا که سربلندی تیم محبوبم از هر چیز دیگری پر اهمیت تر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.