تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آذر 1397 - 11:58
کد خبر : 49120

همه خبرها در مورد تیم آینده ابراهیموویچ / تصویر

همه خبرها در مورد تیم آینده ابراهیموویچ / تصویر

آرمان شرق:بنابر گزارش‌ها در ایتالیا، زلاتان ایبراهیموویچ در زمستان امسال به آث میلان برمی‌گردد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، ستاره ۳۷ ساله سوئدی که آخرین قهرمانی در سری آ را به همراه روسونری تجربه کرده بود از طرف این باشگاه درخواست همکاری دریافت کرده است. این مهاجم در سال ۲۰۱۰ پس از

آرمان شرق:بنابر گزارش‌ها در ایتالیا، زلاتان ایبراهیموویچ در زمستان امسال به آث میلان برمی‌گردد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، ستاره ۳۷ ساله سوئدی که آخرین قهرمانی در سری آ را به همراه روسونری تجربه کرده بود از طرف این باشگاه درخواست همکاری دریافت کرده است. این مهاجم در سال ۲۰۱۰ پس از روابط ناموفق با پپ گواردیولا، سرمربی وقت بارسلونا این باشگاه را ترک کرد و با قراردادی قرضی به میلان پیوست.

او در اظهار نظر اخیرش اعلام کرده میلان همان باشگاهی است که موجب شد پس از خاطرات تلخ در بارسلونا دوباره لبخند را به یاد بیاورد. او در سال ۲۰۱۲ میلان را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرده بود. زلاتان در ۸۵ بازی برای میلان ۵۶ گل به ثمر رسانده بود و با مارکو فان باستن افسانه‌ای مقایسه می‌شد.

روزنامه ایتالیایی لاگازتادلو اسپورت خبر می‌دهد در زمستان زلاتان با قراردادی قرضی به میلان برمی‌گردد و مجددا پیراهن این باشگاه را برتن می‌کند.

زلاتان در این باره گفت: من نه می‌توانم به این پیشنهاد پاسخ رد بدهم نه پاسه مثبت. ما خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می‌دهد. این پیشنهاد جذاب است اما من سال خوبی را در لس آنجلس گلکسی داشتم و این هم مخفی نیست که میلان را دوست دارم. من دو سال شگفت انگیز داشتم و نمی‌خواستم ترک کنم، اما آنها من را مجبور کردند که به پاریس بروم. زمانی که بازی‌های میلان را نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم تمام بازیکنان به گتوسو علاقه دارند.

قرارداد فعلی زلاتان ایبراهیموویچ با لس آنجلس گلکسی در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ به پایان می‌رسد. او طی ۲۲ مسابقه، ۲۷ بار برای این تیم گلزنی کرده است و از این حیث آمار قابل توجهی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.