تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 16:56
کد خبر : 135767

نکونام و خطیر ؛ چه زود قهر کردند!

نکونام و خطیر ؛ چه زود قهر کردند!

آرمان شرق-گروه ورش:از گلایه‌های جواد نکونام بابت عدم جذب بازیکن جدید تا اختلاف نظرهای وی و علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال، که باعث نگرانی هواداران این تیم در فاصله کمتر از ۱۰ روز تا شروع رقابتهای لیگ برتر فصل جاری شده است. قرار است در جلسه‌ای که امروز با حضور محمد پولادگر معاون وزیر ورزش، مدیران ادواری استقلال و جمعی از پیشکسوتان این باشگاه برگزار می‌شود، مشکلات این باشگاه بررسی و ریشه یابی شود.

نکونام و خطیر ؛ چه زود قهر کردند!

آشتی‌کنان مدیرعامل و سرمربی استقلال با حضور معاون وزیر

قرار است در جلسه‌ای که امروز با حضور محمد پولادگر معاون وزیر ورزش، مدیران ادواری استقلال و جمعی از پیشکسوتان این باشگاه برگزار می‌شود مشکلات این باشگاه بررسی و ریشه‌یابی شود.

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال این روزها کانون اخبار متعدد و هر روز درگیر مسائل و اتفاقات جدید است.

از گلایه‌های جواد نکونام بابت عدم جذب بازیکن جدید تا اختلاف نظرهای وی و علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال، که باعث نگرانی هواداران این تیم در فاصله کمتر از ۱۰ روز تا شروع رقابتهای لیگ برتر فصل جاری شده است.

خبرنگار ایسنا مطلع شده است قرار است در جلسه‌ای که امروز با حضور محمد پولادگر معاون وزیر ورزش، مدیران ادواری استقلال و جمعی از پیشکسوتان این باشگاه برگزار می‌شود، مشکلات این باشگاه بررسی و ریشه یابی شود.

همچنین قرار است علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی و جواد نکونام سرمربی استقلال هم در این مراسم حضور پیدا کنند تا به نوعی به اختلافات پیش آمده پایان دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.