تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402 - 16:24
کد خبر : 134351

نکونام می‌تواند معجزه کند؟

نکونام می‌تواند معجزه کند؟

آرمان شرق-گروه ورزش:کارشناس فوتبال در خصوص وضعیت جواد نکونام هم تصریح کرد: نکونام یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است اما با توجه به عدم ثبات مدیریت کار سختی در پیش خواهد داشت. او نمی‌تواند به تنهایی معجزه کند و نیاز به حمایت همه جانبه دارد که بتواند در استقلال موفق باشد.

نکونام می‌تواند معجزه کند؟

مشکل دهه ۸۰ برای استقلال تکرار می‌شود/ نکونام نمی‌تواند معجزه کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از سیاست وزارت ورزش در قبال شرایط این باشگاه و پرسپولیس گفت: هر زمانی که یحیی گل محمدی از وضعیت پرسپولیس شکایت می‌کند، مشکلاتشان در همان روز حل می‌شود!

سعید بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط استقلال و معرفی علی خطیر به عنوان سرپرست جدید این باشگاه گفت: بحث ما در این روزهای بحرانی استقلال خطیر یا کریمی نیست بلکه مشکل بحث سازمانی است. مشکل اصلی از وزارت ورزش است. وقتی ۹ مدیر عامل عوض می‌شوند نشان از مشکلات زیاد در استقلال است، همین اتفاق در دهه ۸۰ در پرسپولیس رخ داد و حالا نوبت استقلال است.

وی ادامه داد: تغییرات و عدم ثبات در مدیریت استقلال بلای زیادی بر سر استقلال آورده و اعتقاد دارم با توجه به اینکه متولی هر دوتیم وزارت ورزش است تعلقات رنگی زیادی وجود دارد، مشکلات پرسپولیس رسانه‌ای نمی‌شود اما مشکلات استقلال در بوق و کرنا شده و همه متوجه می‌شوند.

بیگی با انتقاد شدید از قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی یادآور شد: قربان زاده مثل یک بلاگر حرفه‌ای هرروز عصر یک پیام در فضای مجازی منتشر می‌کند. فکر می‌کنم او بیشتر از یک جوان ۱۴ ساله در فضای مجازی مشغول به کار است!

کارشناس فوتبال در ادامه خاطر نشان کرد: هر وقت یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس اعتراض می‌کند و از وضعیت باشگاه شاکی است فردای همان روز و در اسرع وقت مشکلات حل می‌شود و بهترین اتفاقات برای پرسپولیس رقم می‌خورد اما برای استقلال چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد. این نشان می‌دهد که تعلقات رنگی وجود دارد و برخی‌ها نمی‌خواهند استقلال که اسم سنگین و هواداران زیادی دارد موفق بشود.

وی تاکید کرد: مدیریت غلط استقلال را به این روز انداخته است. اگر مردم سهامدار و صاحبان باشگاه هستند باید به خواسته آنها احترام گذاشت نه اینکه به آنها بی احترامی کرد و احساسات آنها را به بازی گرفت.

بیگی در ادامه گفت: چند روز باشگاه بی صاحب بود و نکونام نمی‌دانست خواسته‌هایش را به چه کسی بگوید. باشگاه کمیته فنی ندارد، سخنگو ندارد و کسی جوابگو نیست. به نظرم این مشکلات را وزارت ورزش و شخص حمید سجادی بوجود آورده است! من شناخت خوبی از سجادی دارم، زمانی که در سایپا بازی می‌کردم او مدیر عامل باشگاه بود و دیدم چگونه کار می‌کند!

کارشناس فوتبال در خصوص وضعیت جواد نکونام هم تصریح کرد: نکونام یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است اما با توجه به عدم ثبات مدیریت کار سختی در پیش خواهد داشت. او نمی‌تواند به تنهایی معجزه کند و نیاز به حمایت همه جانبه دارد که بتواند در استقلال موفق باشد.

سعید بیگی با انتقاد از رفتار دوگانه با سرخابی‌ها گفت: مدیر عامل پرسپولیس صندلی عقب دراز می‌کشد و کت را به روی خود می‌اندازد تا از دست هواداران و رسانه‌ها قرار کند اما به یکباره ظرف چند ساعت چه اتفاقی می‌افتد که دکمه بالای پیراهن خود را باز می‌کند و با بیرانوند قرار داد می‌بندد؟ باید بگویم اتفاقات پشت پرده استقلال به مراتب قوی‌تر از پشت پرده پرسپولیس است و اتفاقات استقلال خیلی زود رسانه‌ای می‌شود ولی برای پرسپولیس نه!

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: به جرات میگویم در اولین تمرین استقلال که آن اتفاقات ناخوشایند رخ داد از قبل طراحی و برنامه ریزی شده بود چون کسی به خودش جرات نمی‌دهد در کمپ مرحوم حجازی به هوادارا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.