تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1402 - 18:46
کد خبر : 140202

مهم‌ترین فاکتور پرسپولیس برای قهرمانی

مهم‌ترین فاکتور پرسپولیس برای قهرمانی

آرمان شرق-گروه ورزش:در فوتبال مدرن دنیا داشتن یک خط دفاعی مستحکم نخستین فاکتور اصلی برای کسب عنوان قهرمانی است. پرسپولیس در فصل جاری هم چنین فاکتوری را به خوبی دارد و پیش بینی می شود که تیم پرطرفدار پایتخت در همه جام های فصل جاری از مدعیان قهرمانی باشد

مهم‌ترین فاکتور پرسپولیس برای قهرمانی

شفقنا ورزشی – پرسپولیس با نمایش درخشانی که برابر الدحیل داشت ثابت کرد که مهم ترین فاکتور برای موفقیت و‌ قهرمانی را دارد.

پرسپولیس فصل قبل با هدایت یحیی گل محمدی نمایش درخشانی داشت و توانست قهرمانی در دو جام را به دست آورد.

مهم ترین فاکتور سرخ پوشان پایتخت در فصلی که گذشت اقتدار در خط دفاعی بود .‌زوج پور علی گنجی و گولسیانی عملکرد خیره کننده ای داشتند و در نهایت هم در کنار بیرانوند بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص دادند.

در تابستان پرسپولیس کنعانی زادگان را برگرداند تا یحیی خط دفاعی تیمش را مستحکم تر کند. با بازگشت این بازیکن پیش بینی می شد که یحیی از سه مدافع استفاده کند اما او همچنان اصرار به سیستم ۴-۳-۳ دارد.

زوج کنعانی زادگان و مرتضی پور علی گنجی در فصل جاری نمایش خیره کننده ای داشته اند و به نظر می رسد که در تیم ملی هم در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت.

خبر خوب برای پرسپولیس اینکه علی نعمتی و دانیال اسماعیلی فر هم در فصل جاری هم در کارهای دفاعی و هم در حمله بسیار خوب کار کرده اند و در کنار بیرانوند گل زدن به این پرسپولیس بسیار سخت است.

الدحیل با مثلث معز علی ، اولونگا و کوتینیو حرفی برای گفتن نداشت و این ثابت می کند که خط دفاعی سرخ پوشان در فصل جاری هم بسیار سرحال و آماده است.

در فوتبال مدرن دنیا داشتن یک خط دفاعی مستحکم نخستین فاکتور اصلی برای کسب عنوان قهرمانی است. پرسپولیس در فصل جاری هم چنین فاکتوری را به خوبی دارد و پیش بینی می شود که تیم پرطرفدار پایتخت در همه جام های فصل جاری از مدعیان قهرمانی باشد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.