تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1402 - 13:56
کد خبر : 128153

مهاجمان پرسپولیس علیه ننگ آقای گلی لوکادیا

مهاجمان پرسپولیس علیه ننگ آقای گلی لوکادیا

آرمان شرق-گروه ورزش:محمد عمری، مهاجم ۴ گله تیم پرسپولیس است که در دیدار مقابل مس کرمان همراه سرخپوشان نخواهد بود و عملا یک بازی کمتر فرصت خواهد داشت. او به عبارتی در مقابل استقلال، پیکان، گل‌گهر و نساجی باید ۳ گل بزند تا از رکورد لوکادیا عبور کند.

مهاجمان پرسپولیس علیه ننگ آقای گلی لوکادیا

گلزنان پرسپولیس تنها ۵ بازی فرصت دارند تا اجازه ندهند لوکادیا آقای گل این فصل تیمشان شود.

مهاجمان پرسپولیس علیه ننگ آقای گلی لوکادیا

به گزارش “ورزش سه”، یورگن لوکادیا در ۹ بازی برای پرسپولیس ۶ گل به ثمر رساند تا بی‌حرف و حدیث بهترین گلزن لیگ برتر شود. اما او ناگهان از پرسپولیس جدا شد و از ایران رفت تا جایگاهش بعد از چند هفته به دست مهاجمان سایر تیم‌ها بیفتد. با این حال در پرسپولیس کسی نتوانسته جایگاه او را به خطر بیندازد و ۵ بازی پایانی آخرین فرصت مهاجمان این تیم خواهد بود.

محمد عمری، مهاجم ۴ گله تیم پرسپولیس است که در دیدار مقابل مس کرمان همراه سرخپوشان نخواهد بود و عملا یک بازی کمتر فرصت خواهد داشت. او به عبارتی در مقابل استقلال، پیکان، گل‌گهر و نساجی باید ۳ گل بزند تا از رکورد لوکادیا عبور کند.

1790691

شیخ دیاباته، این فصل ۳ گل به ثمر رسانده و حالا با پشت سر گذاشتن مصدومیت، به لیست سرخپوشان بازگشته و شانس این را خواهد داشت تا مقابل مس کرمان دبل کند. شیخ این فصل برابر صنعت نفت توانست دو گل در یک بازی بزند و حالا تکرار این آمار برابر مس، او را به یک قدمی مهاجم هلندی خواهد رساند.

1799952

لئاندرو پریرا و مهدی عبدی مهاجمان یک گله پرسپولیس هستند که برای رسیدن به آمار لوکادیا کار بسیار دشواری خواهند داشت. با این حال این دو مهاجم شانس خوبی برای حضور در ترکیب اصلی دارند.

1800960

تنها مهاجم پرسپولیس که هنوز نتوانسته گلی بزند، عیسی آل‌کثیر است. عیسی البته از میانه‌های فصل به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و فرصت چندانی هم برای بازی نداشته اما باید دید با گلزنی برابر مس، چهاردهمین گلزن این فصل پرسپولیس خواهد شد یا خیر.

1801425

شاید هواداران پرسپولیس نیز امیدوار باشند یکی از این نفرات از لوکادیا عبور کند تا مهاجمی که ۲۰ هفته از ترکیب تیمشان خارج بوده، نتواند کفش طلا را به دست آورد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.