تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 22:23
کد خبر : 139866

مذاکرات لوکادیا – پرسپولیس برای بازگشت به زودی انجام می شود

مذاکرات لوکادیا – پرسپولیس برای بازگشت به زودی انجام می شود

آرمان شرق-گروه ورزش:باشگاه در روزهای اخیر در خصوص وضعیت بدهی لوکادیا با این بازیکن مذاکره کرده که در همین مذاکرات مدیران باشگاه پیشنهاد بازگشت به پرپسولیس را به این بازیکن داده اند.لوکادیا نیز از پیشنهاد مسئولان باشگاه استقبال کرده و قرار شده به زودی ادامه مذاکرات میان دو طرف انجام شود.

مذاکرات لوکادیا – پرسپولیس برای بازگشت به زودی انجام می شود

پشت پرده مذاکره پرسپولیس با لوکادیا چیست؟

باشگاه پرسپولیس در مذاکراتی که با لوکادیا داشته به این بازیکن پیشنهاد برگشت به این تیم را داده است.

لوکادیا در گفت‌وگو با روزنامه ایران ورزشی خبر از مذاکره با باشگاه پرسپولیس برای بازگشت به این تیم داد و گفت به زودی همه چیز مشخص خواهد شد اما مذاکراتی را با مسئولان باشگاه داشته ام و در حال بررسی آن هستم.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایرنا ضمن تایید این خبر اظهار داشت: باشگاه در روزهای اخیر در خصوص وضعیت بدهی لوکادیا با این بازیکن مذاکره کرده که در همین مذاکرات مدیران باشگاه پیشنهاد بازگشت به پرپسولیس را به این بازیکن داده اند.

وی ادامه داد: لوکادیا نیز از پیشنهاد مسئولان باشگاه استقبال کرده و قرار شده به زودی ادامه مذاکرات میان دو طرف انجام شود.

این منبع گفت: حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان و هواداران پرشور تیم لوکادیا را برای بازگشت به ایران علاقه مند کرده و امیدوارم روند مذاکرات مثبت باشد.

لوکادیا: بله، با پرسپولیس حرف زدم / الان نمی‌توانم بازگشت را تأیید کنم

لوکادیا: بله، با پرسپولیس حرف زدم

پرسپولیس فصل قبل مهاجم بزرگی را در ترکیب خود داشت. بازیکنی به نام یورگن لوکادیا که مستقیماً از بوندس‌لیگا به لیگ ایران آمد و با قراردادی یک میلیون دلاری پیراهن پرسپولیس را پوشید.

لوکادیا که با گلزنی مقابل بایرن‌مونیخ و دورتموند راهی ایران شده بود، از همان ابتدا در ترکیب پرسپولیس درخشید و توانست به بازیکنی محبوب میان هواداران تبدیل شود. مهاجم هلندی در ۹ بازی ۶ گل به ثمر رساند که اغلب سه‌ امتیازی بودند و حائز اهمیت.

در ادامه اما اتفاقاتی رخ داد که لوکادیا در ایران نماند. او مدتی بدون تیم بود و بعد از آن به چین کوچ کرد تا پیراهن کانگژو میتی را بر تن کند. لوکادیا در کانگژو هم فصل تقریباً موفقی را سپری کرده و بازیکنی مهم در ترکیب این تیم است. او ۲۳ بار در ترکیب قرار گرفته و ۷ گل زده. نکته جالب اینکه ۷ گل لوکادیا در ۷ بازی متفاوت به ثمر رسیده و همین ارزش کار او را بیشتر مشخص می‌کند. مهاجم هلندی بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود و از همین حالا پیشنهادهایی برای تمدید قرارداد دریافت کرده است.

با این حال و ظرف هفته‌های اخیر بارها بحث بازگشت لوکادیا به پرسپولیس مطرح شده. آن هم بعد از شکایت‌هایی که پرسپولیس از او انجام داده و دنبال راهی است تا بخشی از پرداختی به او را به خزانه باشگاه برگرداند که احتمالاً مثل تمام پرونده‌های قبلی راه به جایی نخواهد برد. لوکادیا اما چند روز قبل در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصاویری از تهران منتشر کرد تا به شایعه بازگشت به پرسپولیس دامن بزند. همین مسأله باعث شد تا خیلی‌ها از او به عنوان خرید زمستانی باشگاه پرسپولیس نام ببرند.

لوکادیا در گفت‌و‌گویی کوتاه با ایران ورزشی به ذکر دو جمله اکتفا کرد تا همه چیز به آینده موکول شود. او گفت: «بله. مکالمه‌هایی بین من و پرسپولیس انجام شد اما الان نمی‌توانم حرف دیگری بزنم و بازگشتم را تأیید کنم.» مهاجم ۲۹ ساله هلندی سه ماه دیگر با کانگژو قرارداد دارد و بعید نیست در نقل و انتقالات زمستانی دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.