تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 20:50
کد خبر : 53708

محمدرضا گلزار سفیر سلامت شد/تصویر

محمدرضا گلزار سفیر سلامت شد/تصویر

آرمان شرق: محمدرضا گلزار اولین ایرانى هنرمند و خلاق و کار آفرین از سوى سازمان بین المللى سیتى وان ( SITI1 ) عضو وابسته UNWTO و از سوى IAUP مستقر در نیویورک و لندن به عنوان سفیر سیتى وان ( SITI1 ) در حوزه کیفیت،سلامت،حلیت و اصالت در جهان برگزیده شد. پروفسور کاخا شنگیلیا رئیس

آرمان شرق: محمدرضا گلزار اولین ایرانى هنرمند و خلاق و کار آفرین از سوى سازمان بین المللى سیتى وان ( SITI1 ) عضو وابسته UNWTO و از سوى IAUP مستقر در نیویورک و لندن به عنوان سفیر سیتى وان ( SITI1 ) در حوزه کیفیت،سلامت،حلیت و اصالت در جهان برگزیده شد.

«محمدرضا گلزار» سفیر شد+عکس

پروفسور کاخا شنگیلیا رئیس IAUP اعلام کرد در شوراى اجرایى این نهاد بسیارى از هنرمندان و فلاسفه و دانشمندان و کار آفرینان را از سراسر جهان در حال انتخاب هستیم که بتوانند استاندارد بین المللى ،در حوزه هاى مختلف کیفیت،سلامت،حلیت و اصالت را به مردم دنیا اعلام نمایند. و از این رو انتخاب افراد به عنوان سفراى بین المللى در جهان بر اساس معیارهاى مقبولیت اعتماد و نخبگى در سطح ملى و بین المللى صورت مى پذیرد.

سازمان بین المللی سیتی وان، اولین سازمان بین المللی در جهان است که اتحادیه بین المللی روٌسای دانشگاههای جهان (IAUP) مستقردر نیویورک و لندن در جولای ۲۰۱۷ ، این سازمان را به عنوان اولین سازمان علمی پژوهشی در شورای اجرایی اتحادیه (IAUP) در کشور اتریش انتخاب نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.