مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با دروازه‌بان‌هایی که بارها در بازی مقابل پرسپولیس وقت‌کشی می‌کنند برخورد نمی‌شود ولی به بیرانوند که همه می‌دانند از ناحیه کمر مصدوم است سریعا کارت دادند.

علیرضا اشرف در جریان کنفرانس خبری پس از مسابقه با تراکتور، در اعتراض به بعضی تصمیم‌های داوری اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس در این فصل بیش از‌ هر تیم دیگری از اشتباهات داوری متضرر شده است. در جدولی که از سوی کارشناسان بی‌طرف منتشر شد هم مشخص گردید در نیم فصل اول بیش از همه از اشتباهات لطمه دیده‌ایم.

وی ادامه داد: کجای دنیا دیده شده است که یک داور ظرف سه هفته دو بازی یک تیم را سوت زده باشد؟ این عجیب نیست؟ در بازی قبل پیش‌ از به ثمر رسیدن گل حریف پنالتی واضح ما گرفته نشد. در این بازی هم اتفاقاتی که در انتهای بازی روی داد باعث صدور کارت‌های متعدد شد.

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه می‌دانند علیرضا بیرانوند یک آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر دارد. این مساله بر کسی پوشیده نیست، پس ابراز درد و نیاز به کمک‌های پزشکی او تمارض نبود ولی به خاطر این امر به او اخطار داده و از بازی بعد محروم شد. وقتی داور مسابقه تشخیص داده که پزشک می‌تواند وارد زمین شود پس دیگر کارت دادن به بیرانوند قانونی نیست و توجیهی ندارد. برای ما این سوال وجود دارد که آیا برای تیم‌های دیگر هم همین‌طور است؟ وقتی دروازه‌بان‌های‌شان بارها خود را به زمین بیندازند با اخطار مواجه می‌شوند؟ ما منتظر پاسخ قانع کننده از سوی فدراسیون درباره روند داوری‌ها هستیم