تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1397 - 18:07
کد خبر : 38461

متلک جالب لیلاز به سران۳ قوه

متلک جالب لیلاز به سران۳ قوه

آرمان شرق: سعید لیلاز که این روزها بیش از گذشته سخن گفته و سکوت چندین وقته خود را شکسته است، در مصاحبه با یورونیوز که در آن انتقادات شدید و تندی را علیه دولت و سیاست های نابخردانه اقتصادی آن مطرح ساخته، متلکی هم نثار سران قوا کرده است. به گزارش آرمان شرق و به

آرمان شرق: سعید لیلاز که این روزها بیش از گذشته سخن گفته و سکوت چندین وقته خود را شکسته است، در مصاحبه با یورونیوز که در آن انتقادات شدید و تندی را علیه دولت و سیاست های نابخردانه اقتصادی آن مطرح ساخته، متلکی هم نثار سران قوا کرده است.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از خبرگزاری های داخلی، لیلاز در بخشی از اظهارات خود گفته است: من پشت پرده را نمی دانم ولی اختیاراتی که آقای خامنه‌ای به روحانی و سران سه قوه داده اگر به چوب داده بود تا الان یک کاری کرده بودند. اما ناشایست ترین مردانی که ممکن بود در ۲۵۰ سال گذشته در آمریکا سر کار بیایند، الان روی کار آمده اند و دارند اقتصاد و مسئولان و دولتمردان و رهبری ایران را روی انگشت می‌چرخانند و ما را مسخره می کنند. مسئولیت این را من اساسا متوجه آقای روحانی می‌دانم چون ما از ۸ یا ۹ ماه قبل مکرر به آقای روحانی هشدار دادیم که بحران در پیش است و دلار را بحران خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.