تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 8:45
کد خبر : 149611

مارادونا در پرسپولیس ؛ چه دریبل‌هایی!

مارادونا در پرسپولیس ؛ چه دریبل‌هایی!

آرمان شرق-گروه ورزش:ستاره ازبکستانی که در دیدار با نفت و گاز برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته، نمایش درخشانی را در سمت چپ این تیم ارائه کرده است.اورونوف با سرعت بالا و تاکنیک خاص، چهره شماره یک خط حمله پرسپولیس قرار گرفته و به خوبی حملات این تیم را برنامه‌ریزی می‌کند. در نیمه اول او چهار دریبل موفق شد داشت و همچنین با یک فرار خوب توپ را به دهانه دروازه فرستاد که توپ گل نشد.

مارادونا در پرسپولیس ؛ چه دریبل‌هایی!

مارادونا در پرسپولیس، چه دریبل‌هایی! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، ستاره ازبکستانی که در دیدار با نفت و گاز برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته، نمایش درخشانی را در سمت چپ این تیم ارائه کرده است.

اورونوف با سرعت بالا و تاکنیک خاص، چهره شماره یک خط حمله پرسپولیس قرار گرفته و به خوبی حملات این تیم را برنامه‌ریزی می‌کند. در نیمه اول او چهار دریبل موفق شد داشت و همچنین با یک فرار خوب توپ را به دهانه دروازه فرستاد که توپ گل نشد.

این وینگر تکنیکی در نیمه دوم مهارت خود را بیشتر به نمایش گذاشت و در یک صحنه با دریبل دو سه بازیکن نفت و گاز وادر محوطه جریمه شد اما ضربه او آرام بود و در اختیار گلر قرار گرفت.

اوستون دقایقی بعد یک موقعیت هم برای سینا اسدبیگی خلق کرد که این توپ هم گل نشد. نکته مهم در مورد او استارت انفجاری این بازیکن است که در عمق یا عرض به خوبی فضا را برای خود باز می‌کند.

اورونوف در صحنه گل سوم پرسپولیس هم اثرگذار بود و بعد از توپربایی آن را برای دانیال فرستاد که ضربه اسماعیلی‌فر گل نشد و در ادامه عیسی موفق شد گل سوم را بزند.

با این سطح آمادگی احتمالا اورونوف یکی از وینگرهای ثابت پرسپولیس در ادامه فصل خواهد بود و هواداران پرسپولیس امید زیادی به درخشش او در بازی‌های باقی مانده و به خصوص دربی خواهند داشت.

گل سوم را به نام اورونوف !

به گزارش “ورزش سه”، دقیقه ۵۵ بازی پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران توپگیری و سماجت اوستون اورونوف باعث شد تا پرسپولیس به گل سوم خود دست یابد.

در این صحنه در شرایطی که توپ در اختیار بازیکن میهمان بود، اورونوف با سماجت خود توپ را گرفت و در فضایی تنگ روی خط عرضی از یک بازیکن دیگر عبور کرد و پاس به عقب داد که دانیال اسماعیلی‌فر در موقعیت گل قرار گرفت. دانیال سر ضرب شوتش را نواخت، اما در دریباند توپ به صورت اتفاقی زیر پای آل‌کثیر افتاد تا او با ضربه‌ای بسیار آرام نام خود را در بین گلزنان این بازی ثبت کند.

جالب اینکه بعد از این گل همه بازیکنان پرسپولیس در شادی گل سوم اورونوف را در آغوش کشیدند و به خاطر نقشی که در این گل داشت از او تشکر کردند.اورونوف در نیمه دوم شرایط بهتری داشت و با حرکات تکنیکی از چپ چند بار هواداران پرسپولیس را نیم خیز کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امیر سه شنبه , ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹

اورونوف نشون داد همون مهره ی گمشده ی پرسپولیسه،، ک خیلی وقتهادنبالش بود،،