تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 تیر 1401 - 18:59
کد خبر : 106195

اعتصاب‌ در تیم ملی فوتبال زنان!

اعتصاب‌ در تیم ملی فوتبال زنان!

رمان شرق-گروه ورزش:گفته می‌شود از بین این پنج بازیکن به جز شقایق روزبهان که به علت فوت برادرش و با عذر موجه غایب است، چهار بازیکن دیگر در اعتراض به برکناری مریم ایراندوست در اردوی تیم ملی حاضر نشدند و اعتصاب کردند. مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان، نیز در واکنش به این اتفاق از پنج بازیکن جدید برای حضور در اردو دعوت کرد.

آرمان شرق-گروه ورزش:گفته می‌شود از بین این پنج بازیکن به جز شقایق روزبهان که به علت فوت برادرش و با عذر موجه غایب است، چهار بازیکن دیگر در اعتراض به برکناری مریم ایراندوست در اردوی تیم ملی حاضر نشدند و اعتصاب کردند. مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان، نیز در واکنش به این اتفاق از پنج بازیکن جدید برای حضور در اردو دعوت کرد.

اعتصاب‌ در تیم ملی فوتبال زنان!

رونمایی اعتمادآنلاین از اسامی بازیکنانی که در حمایت از مریم ایراندوست در اردوی تیم ملی زنان حاضر نشدند.

امروز اولین جلسه تمرینی تیم ملی زنان برای حضور در مسابقات کافا در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد و از مجموع ۳۱ بازیکنی که در ابتدا به تیم ملی دعوت شدند، پنج بازیکن در اردو حاضر نشدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، گفته می‌شود از بین این پنج بازیکن به جز شقایق روزبهان که به علت فوت برادرش و با عذر موجه غایب است، چهار بازیکن دیگر در اعتراض به برکناری مریم ایراندوست در اردوی تیم ملی حاضر نشدند و اعتصاب کردند.

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان، نیز در واکنش به این اتفاق از پنج بازیکن جدید برای حضور در اردو دعوت کرد.

بر این اساس، اسامی بازیکنانی که در اردوی تیم ملی حاضر نشدند عبارت‌ است از: زهره کودایی، مرضیه نیکخواه، ثنا صادقی، غزاله بنی‌طالبی و شقایق روزبهان.

همچنین زهره جلالی، سمیرا محمودپور، فاطمه عزیزی، رها یزدانی و مریم رهیده بازیکنانی هستند که به عنوان جایگزین به تیم ملی دعوت شده‌اند‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.