تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 8:21
کد خبر : 146073

ماجرای قرارداد نیازمند؛ وقتی ۱۰۰ میلیارد پولی نیست!

ماجرای قرارداد نیازمند؛ وقتی ۱۰۰ میلیارد پولی نیست!

آرمان شرق-گروه ورزش:کاری نداریم که این اختلاف ۵۶ میلیاردی چشمگیر است، اما خود عدد چی؟ طوری به راحتی از اعداد بالای ۱۰۰ میلیارد صحبت می‌شود که انگار خبر از جیب جامعه و قدرت درآمدی مردم ندارند. پیام نیازمند چه تفاوت شاخصی با سایر نخبه‌ها، دانشجوها و اصلا مردم عادی دارد که اختلاف درآمدشان تا این اندازه باشد؟ شاید چیزی وجود دارد که ما از آن بی‌خبریم پس از این سرمایه ملی عذرخواهی می‌کنیم!

ماجرای قرارداد نیازمند؛ وقتی ۱۰۰ میلیارد پولی نیست!

با عرض پوزش از سرمایه ملی!
دنیای اقتصاد: ماجرای اصلاح قرارداد بازیکنان سپاهان و تخطی این باشگاه از قانون سقف بودجه وارد فاز جدیدی شده که اعداد و ارقام مطرح شده در آن هوش از سر می‌برد. مشخص نیست وضعیت ۶ بازیکنی که سازمان لیگ اعتقاد دارد قراردادشان خارج از عرف بسته شده به کجا می‌رسد، اما از دل همین کشمکش‌ها است که برخی افشاگری‌ها انجام می‌شود.

منصور قنبرزاده و رضا درویش دوشنبه شب روی آنتن زنده حسابی وارد چالش شدند. مطالبه مدیرعامل پرسپولیس که بحق هم به نظر می‌رسید، این بود که سپاهان نمی‌توانست ناگهان قرارداد سه بازیکنش را بدون توافق با آنها فسخ کند تا بتواند از حضور سه بازیکن دیگر بهره ببرد. البته نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم موضوع علیرضا بیرانوند را مثال زد که ابتدای فصل فسخ کرد و به پرسپولیس بازگشت. این ماجرا گره‌های زیادی دارد که به همین راحتی باز نمی‌شود اما به بخشی دیگر از صحبت‌های قنبرزاده کار داریم که قرارداد اعلام شده سنگربان سپاهان را اصلاح کرد و گفت: «باید از طرف فدراسیون فوتبال از باشگاه سپاهان و شخص نیازمند عذرخواهی کنیم. شخصا هم عذرخواهی می‌کنم چرا که ایشان سرمایه ملی ما محسوب می‌شود.

یکی از عزیزان در کمیته انضباطی اشتباه سهوی در اظهاراتش داشته و رقم قرارداد نیازمند ۱۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیارد تومان نبوده. قرارداد نیازمند با باشگاه سپاهان ۱۰۴ میلیارد تومان با احتساب پول رضایت‌نامه بوده که ارتباطی با این دروازه‌بان نداشته است. ۱۵ میلیارد را باشگاه سپاهان برای رضایت‌نامه پرداخت کرده و رقم قراردادی که مختص به خود نیازمند است، ۹۰ میلیارد تومان برای دو سال است.» پس از مصاحبه رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی که قرارداد نیازمند را بالای ۱۰۰ میلیارد عنوان کرد، رسانه‌ها این مبلغ را ۱۶۰ میلیارد برای دو سال عنوان کردند، اما حالا مشخص شده که این عدد ۱۰۴ میلیارد ناقابل بیشتر نبوده است. کاری نداریم که این اختلاف ۵۶ میلیاردی چشمگیر است، اما خود عدد چی؟ طوری به راحتی از اعداد بالای ۱۰۰ میلیارد صحبت می‌شود که انگار خبر از جیب جامعه و قدرت درآمدی مردم ندارند. پیام نیازمند چه تفاوت شاخصی با سایر نخبه‌ها، دانشجوها و اصلا مردم عادی دارد که اختلاف درآمدشان تا این اندازه باشد؟ شاید چیزی وجود دارد که ما از آن بی‌خبریم پس از این سرمایه ملی عذرخواهی می‌کنیم!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.