تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397 - 13:56
کد خبر : 43262

لاریجانی عازم ترکیه شد

آرمان شرق:رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل برای حضور در سومین اجلاس مجالس کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا که در آنتالیای ترکیه برگزار می‌شود، عازم این کشور شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حسینعلی امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری و نوری قزلجه معاون اجرایی مجلس شورای

آرمان شرق:رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل برای حضور در سومین اجلاس مجالس کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا که در آنتالیای ترکیه برگزار می‌شود، عازم این کشور شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حسینعلی امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری و نوری قزلجه معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی را برای این سفر بدرقه کردند.
سیدحسین افضلی نماینده اقلید، حسین امیری خامکانی نماینده زرند و کوهبنان، احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو و زهرا ساعی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی رئیس مجلس را برای حضور در این اجلاس همراهی می کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه این اجلاس با بینالی یلدریم، رئیس مجلس ترکیه و برخی روسای مجالس سایر کشورها دیدار خواهد کرد.
گفتنی است این اجلاس با حضور ۲۰ نفر از روسای مجالس و هیئت‌های پارلمانی ۱۷ کشور آسیایی و اروپایی برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش دوره اول و دوم اجلاس مجالس کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا در کره جنوبی و روسیه برگزار شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.