تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 - 17:48
کد خبر : 42452

قول نوبخت به نمایندگان مجلس

قول نوبخت به نمایندگان مجلس

آرمان شرق: سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه صبح امروز این فراکسیون گفت که نوبخت قول داد بودجه امسال به موقع ارائه شود. به گزارش آرمان شرق،  بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آقای دکتر نوبخت در جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) فراکسیون

آرمان شرق: سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه صبح امروز این فراکسیون گفت که نوبخت قول داد بودجه امسال به موقع ارائه شود.

به گزارش آرمان شرق،  بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آقای دکتر نوبخت در جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) فراکسیون امید توضیحاتی درباره بسته‌های حمایتی به نمایندگان ارائه کرده و قول داد بودجه امسال به موقع ارائه شود.

پارسایی یادآور شد: نمایندگان در این جلسه گلایه‌هایی را در خصوص وضعیت نابسامان وضعیت بازار ارز مطرح کردند و خواستار ارائه برنامه مشخص در این زمینه شدند. همچنین این موضوع مطرح شد که چه کسانی این بازار را مدیریت می‌کنند و چه اتفاقی می‌افتد که شاهد کاهش و افزایش نرخ، سردرگمی مردم و احساس عدم امنیت نسبت به سرمایه‌هایشان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.