تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 1:08
کد خبر : 136264

فصل سخت برای خط آتش پرسپولیس

فصل سخت برای خط آتش پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:کمبود مهاجم در پرسپولیس می‌تواند یکی از نقاط منفی بارز آنها در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشد.خط حمله پرسپولیس در حالی تخمین پاشنه آشیل بودن به خود گرفته است که چاره‌ای جز دادن فرصت لازم به امثال زاهدی و پیگیری بیشتر یحیی در جذب مهاجم باکیفیت خارجی در کوتاه مدت نداشته باشد.

فصل سخت برای خط آتش پرسپولیس

فصل سخت برای توپخانه پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، بازی‌های پیش فصل پرسپولیس در حالی به پایان رسید که آمار گلزنی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی نگرانی‌های کادر فنی و هواداران این تیم را افزایش داد.
سرخپوشان پایتخت با پیروزی مقابل شمس آذر قزوین، استقلال خوزستان و پیکان مقابل نساجی مازندران به تساوی رسیدند و آخرین بازی دوستانه خود را مقابل فجر سپاسی شیراز با شکست پشت سر گذاشتند.

بازی‌هایی که قطعا نتیجه‌اش برای یحیی گل محمدی مهم نبوده است اما آنالیزهای فنی لازم می‌تواند چراغ راه او و دستیارانش برای فصل فشرده و پر از چالش بیست و سوم باشد.

جدایی عیسی آل کثیر و حضور لئاندرو پریرا و عیسی آل کثیر در لیست مازاد باعث شد تا مهدی عبدی تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس باقی بماند. سرخ‌ها به جای سه مهاجم از دست رفته توانستند شهاب زاهدی را جذب کنند. ضمن اینکه علیرضا خدادادی پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت تبدیل به یکی از امیدهای گلزنی سرخ‌ها شده بود اما او بار دیگر دچار آسیب دیدگی شده تا حضورش در هفته‌های نخست لیگ برتر غیرممکن شود.

خروجی بازی‌های پیش فصل پرسپولیس نشان از آمار اندک گلزنی مهاجمان تیمش دارد. مهدی عبدی و شهاب زاهدی وعلیرضا خدادی به همراه امید عالیشاه عناصر تهاجمی پرسپولیس محسوب می‌شوند که وظیفه بسیار دشواری برای دفاع از قهرمانی‌های فصل گذشته و همچنین رقابت با تیم‌های قدرتمند و پرستاره آسیایی در لیگ قهرمانان دارند. معضلی بزرگ برای تیمی که در فصل گذشته پس از استقلال و سپاهان با زدن ۴۶گل، رتبه سوم بهترین گلزنان را در اختیار داشت.

جست و جوی یحیی برای جذب مهاجم خارجی نشان از آگاهی او از شرایط موجود دارد اما مشکلات مالی این باشگاه چاره‌ای جز محدودیت انتخاب برای او باقی نگذاشته است.

خط حمله پرسپولیس در حالی تخمین پاشنه آشیل بودن به خود گرفته است که چاره‌ای جز دادن فرصت لازم به امثال زاهدی و پیگیری بیشتر یحیی در جذب مهاجم باکیفیت خارجی در کوتاه مدت نداشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.