تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 21:50
کد خبر : 134301

فرصت ۲۴ ساعته یحیی به عیسی آل‌کثیر

فرصت ۲۴ ساعته یحیی به عیسی آل‌کثیر

آرمان شرق-گروه ورزش:سرمربی پرسپولیس به مهاجم تیمش ۲۴ ساعت فرصت داد تا تکلیف تمدید قرارداد با تیم را مشخص کند.آل‌کثیر نیز به سرمربی پرسپولیس اعلام کرده تا امشب پاسخ نهایی خود را در این زمینه اعلام خواهد کرد و باید دید مهاجم جنوبی در این تیم کار را دنبال خواهد کرد یا تصمیم دیگری خواهد گرفت.

فرصت ۲۴ ساعته یحیی به عیسی آل‌کثیر

فرصت ۲۴ ساعته یحیی به عیسی آل‌کثیر

به گزارش “ورزش سه”، عیسی آل‌کثیر که نیم فصل گذشته و با پایان مصدومیتش بار دیگر به لیست پرسپولیس بازگشت و با گلزنی برابر سپاهان، استقلال و گل‌گهر سیرجان کار‌ را در این تیم با سه گل زده طی نیم فصل پایان داد، اکنون با این تیم برای ادامه همکاری به توافق نرسیده است.

مذاکرات مدیربرنامه این بازیکن با باشگاه پرسپولیس گفته می‌شود به دلیل مسائل مالی و خواسته بالای این مهاجم جنوبی تا این لحظه بی‌نتیجه مانده است.

با این حال اکنون در فاصله کمتر از یک ماه به شروع فصل جدید، یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگویی که با این بازیکن داشته از وی خواسته هر چه زودتر تکلیف خود را با تیم مشخص کند.

سرمربی سرخپوشان که تاکید زیادی برای حضور تمامی نفراتش در تمرینات آماده‌سازی دارد، به عیسی آل‌کثیر تاکید کرده تا فردا تکلیف خود را برای تمدید قرارداد یا قطع همکاری با سرخپوشان مشخص کند.

آل‌کثیر نیز به سرمربی پرسپولیس اعلام کرده تا امشب پاسخ نهایی خود را در این زمینه اعلام خواهد کرد و باید دید مهاجم جنوبی در این تیم کار را دنبال خواهد کرد یا تصمیم دیگری خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.