تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 7:52
کد خبر : 136769

فرصت طلایی برای گلزن فینال آسیا در پرسپولیس

فرصت طلایی برای گلزن فینال آسیا در پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:عبدی که بی‌تاب حضور در زمین در فصل جدید است، تلاش می‌کند مقابل تراکتور فرصت بازی پیدا کند. با توجه به کم بودن تعداد مهاجمان پرسپولیس، تنها گلزن فینال آسیا برای پرسپولیسی‌ها این فرصت را دارد تا با گلزنی و درخشش در بازی‌های تیمش، فیکس ترکیب یحیی بشود.

فرصت طلایی برای گلزن فینال آسیا در پرسپولیس

فرصت طلایی برای گلزن فینال آسیا در پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در تابستان امسال سه خروجی در خط حمله خود داشت و پس از خداحافظی عیسی آل‌کثیر، پریرا و دیاباته با سرخ‌ها تنها شهاب زاهدی در این پست جذب شد.

با این وصف پرسپولیس تا اینجای کار تنها شهاب زاهدی و مهدی عبدی را به عنوان مهاجم تخصصی در اسکواد این فصل خود دارد. عبدی که این فصل به واسطه برداشته شدن لیست زیر ۲۵ سال، بازیکن بزرگسال سرخ‌ها به حساب می‌آید باید عملکرد بسیار خوبی در خط حمله تیمش داشته باشد.

او در هفته اول فرصت بازی پیدا نکرد اما در بازی دوستانه تیمش مقابل چادرملو با دریبل مدافعان و گلر حریف یک گل زیبا به ثمر رساند تا توانایی‌های خود را نشان بدهد.

1908929

عبدی که بی‌تاب حضور در زمین در فصل جدید است، تلاش می‌کند مقابل تراکتور فرصت بازی پیدا کند. با توجه به کم بودن تعداد مهاجمان پرسپولیس، تنها گلزن فینال آسیا برای پرسپولیسی‌ها این فرصت را دارد تا با گلزنی و درخشش در بازی‌های تیمش، فیکس ترکیب یحیی بشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.