تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 8:04
کد خبر : 127530

فرصت بزرگ پرسپولیس با نقش آفرینی آلومنیوم و تراکتور!

فرصت بزرگ پرسپولیس با نقش آفرینی آلومنیوم و تراکتور!

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیسی‌ها امیدوارند تا پیش از برگزاری دربی تهران، حداقل بتوانند استقلال را در جدول پشت سر بگذارند. پرسپولیس در ۶ هفته پایانی لیگ برتر، برنامه بازی‌های نسبتا آسانی دارد و استقلال و گل‌گهر، تنها رقبای سخت آن‌ها محسوب می‌شوند.

فرصت بزرگ پرسپولیس با نقش آفرینی آلومنیوم و تراکتور!

فرصت بزرگ پرسپولیس پیش از دربی؛ عملیات عبور از استقلال!

به گزارش ۹ صبح، سه بازی پیاپی و سخت پرسپولیس با تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان به پایان رسیدند و تیم یحیی گل‌محمدی توانست از این مسابقات، ۶ امتیاز بگیرد. تنها بازی که پرسپولیس امتیاز از دست داد، به تقابل با سپاهان صدرنشین مربوط می‌شد که آن‌ها بیشتر دقایق بازی ۱۰ نفره بودند. همین شکست، باعث شد فاصله پرسپولیس با صدر به ۴ امتیاز برسد و استقلال هم بتواند در جدول، بالاتر از این تیم قرار بگیرد. رسیدن به سپاهان شاید سخت به نظر برسد اما پرسپولیسی‌ها امیدوارند تا پیش از برگزاری دربی تهران، حداقل بتوانند استقلال را در جدول پشت سر بگذارند. پرسپولیس در ۶ هفته پایانی لیگ برتر، برنامه بازی‌های نسبتا آسانی دارد و استقلال و گل‌گهر، تنها رقبای سخت آن‌ها محسوب می‌شوند. آن‌ها در دو بازی آینده، باید روبروی ملوان و مس کرمان قرار بگیرند. تیم‌های رده دوازدهم و چهاردهم لیگ، که پس از شروع ضعیف در این فصل احیا شده‌اند اما هنوز در نیمه پایین جدول هستند. استقلال اما هفته آینده، باید در اراک با آلومینیوم بازی کند. تیمی که ۵ بازی آخرش، مساوی کرده و همانقدر که در پیروزی مشکل دارد، شکست‌ناپذیر به نظر می‌رسد. آلومینیوم نیم فصل دوم، هیچ باختی نداشته و آخرین شکست آن‌ها، به بازی هفته پانزدهم با فولاد مربوط می‌شود. سپاهان و پرسپولیس، هر دو مدعی دیگر قهرمانی هم مقابل آلومینیوم متوقف شده‌اند. استقلال پس از بازی با آلومینیوم، روبروی هوادار رده نهمی قرار خواهد گرفت.

پرسپولیسی‌ها که این فصل بیشتر هفته‌ها بالاتر از استقلال بودند، فرصتی بزرگ در اختیار دارند که دربی تهران، با جایگاه بهتر در جدول وارد زمین شوند. به شرطی که گل‌محمدی و بازیکنانش، قدر امتیازات دو بازی آینده را بدانند و امیدوار باشند آلومینیوم مهدی رحمتی، بتواند روند بردهای پیاپی استقلال را متوقف کند.

سایت بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و ملوان نرخ بلیت‌های این بازی را اعلام کرد.

خبری مهم از بازی پرسپولیس - ملوان

دیروز حوالی ساعت ۱۵:۱۵ اطلاعات سایت بلیت فروشی، مسابقه پرسپولیس و ملوان نشان می‌داد که هواداران سرخپوش با ۴ نوع بلیت باید در ورزشگاه آزادی حضور یابند.

گران ترین بلیت مربوط به جایگاه VIP است که به نرخ ۵میلیون ریال در سایت وجود دارد. بلیت‌های جایگاه روبرو نیز با قیمت ۱۵۰ هزار تومان در سایت قرار دارد که نزدیک به ۳۰۷۵ قطعه وجود دارد اما قیمت دو جایگاه پشت دروازه‌ها جالب است؛ پشت دروازه جنوبی قیمت بلیت‌ها ۱۰۰ هزار تومان است ولی پشت دروازه شمالی نرخ بلیت ۵۰ هزار تومان است.

گفتنی است دیدار دو تیم پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.