تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 9:52
کد خبر : 144651

فراخوان ثبت نام هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی

فراخوان ثبت نام هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی

آرمان شرق-گروه جامعه:رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از آغاز ثبت نام هجدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی خبر داد و گفت: علاقه‌مندانی که از شرایط حضور در این جشنواره معتبر ملی برخوردار هستند، می‌توانند تا ۱۵ دی ماه سال جاری با مراجعه به سامانه اینترنتی جشنواره ثبت نام کنند. این جشنواره ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار خواهد شد.

فراخوان ثبت نام هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، قاسم مصلحی درباره برگزاری هجدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی اظهار کرد: دوره جدید این جشنواره معتبر ملی، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دو بخش مسابقه‌ای «طراحان کسب و کار» و «فن آفرینی و تجاری سازی فناوری (نوپا و رشد یافته)» برگزار خواهد شد.

وی افزود: در بخش طراحان کسب و کار، شرکت کنندگان باید یک تیم با ماهیت حقوقی داشته باشند و علاوه بر ارائه امکان سنجی دقیق و کامل طرح، حداقل نمونه محصول یا MVP داشته باشند. در بخش فن آفرینی و تجاری‌سازی فن آفرینی نیز لازم است شرکت کنندگان شخصیت حقوقی ثبت شده با حداقل ۵۱ درصد از سهام متعلق به بخش خصوصی داشته باشند و تولید و تجاری سازی محصول مبتنی بر فناوری را آغاز کرده باشند.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خاطرنشان کرد: تمامی علاقه‌مندانی که از شرایط شرکت در این جشنواره معتبر ملی برخوردار باشند، می‌توانند تا ۱۵ دی ماه سال جاری با مراجعه به سامانه اینترنتی هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به نشانی www.shtf.ir برای شرکت در این رویداد ثبت نام کنند. پس از بررسی طرح‌های ثبت نام شده، فرآیند داوری آغاز و به منتخبان هر بخش برای تکمیل مستندات لازم یا شرکت در رویدادهای داوری اطلاع داده خواهد شد.

گفتنی است جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به عنوان یکی از جشنواره‌های معتبر وزارت علوم، هر ساله با هدف تشویق به فرهنگ کارآفرینی و امیدآفرینی برای فناوران و فن‌آفرینان به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با حمایت «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری» برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.