تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 8:52
کد خبر : 138043

غیبت علی علیپور به ۷ ماه رسید!

غیبت علی علیپور به ۷ ماه رسید!

آرمان شرق-گروه ورزش:علی علیپور که آخرین بازی خود برای ژیل ویسنته را در هفته بیستم فصل گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیکائو انجام داد و به دلیل آسیب‌دیدگی خیلی زود از زمین بیرون رفت، از آن روز تا حالا که حدود هفت ماه می‌گذرد، شرایط بازی پیدا نکرده و دور از میادین است.

غیبت علی علیپور به ۷ ماه رسید!

غیبت علی علیپور به ۷ ماه رسید!

ورزش سه نوشت: نام مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در فهرست این تیم مقابل ویزلا دیده نمی‌شود.

در چارچوب مسابقات هفته چهارم لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال ژیل ویسنته که علی علیپور در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۲:۴۵ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه ویزلا به مصاف این تیم یک امتیازی و رده شانزدهمی خواهد رفت.

علی علیپور که آخرین بازی خود برای ژیل ویسنته را در هفته بیستم فصل گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیکائو انجام داد و به دلیل آسیب‌دیدگی خیلی زود از زمین بیرون رفت، از آن روز تا حالا که حدود هفت ماه می‌گذرد، شرایط بازی پیدا نکرده و دور از میادین است.

مهاجم پیشین پرسپولیس و تیم ملی آخرین بازی خود را روز بیست و چهارم بهمن ماه سال گذشته انجام داد و پس از آن به دلیل پارگی رباط صلیبی و سپری کردن دوران درمان نتوانسته بود به میدان برود که امشب هم این وضعیت برای او ادامه دارد.

1918897

علی علیپور با وجود اینکه طی دو هفته اخیر به تمرینات ژیل ویسنته اضافه شده و انتظار می‌رفت در مسابقه امشب به فهرست تیمش مقابل تیم ویزلا اضافه شود، اما در این مسابقه حضور ندارد.

تیم فوتبال ژیل ویسنته پس از اینکه فصل جدید لیگ برتر پرتغال را با کسب پیروزی مقابل پورتیموننسی آغاز کرد، دو شکست پیاپی داشته ولی امیدوار به برتری در دیدار خارج از خانه امشب برابر ویزلاست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.