تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 دی 1401 - 0:40
کد خبر : 120252

عماد افروغ : هاشمی رفسنجانی شناسنامه انقلاب است

عماد افروغ : هاشمی رفسنجانی شناسنامه انقلاب است

آرمان شرق-گروه سیاست:«وقتی آقای هاشمی فوت کرد و برخی به او فحاشی می‌کردند، گفتم چرا فحاشی می‌کنید؟ این کاری اخلاقی نیست. گفتم او شناسنامه انقلاب است و باید مجلسی باشکوه برایش برگزار شود. همان‌ها گفتند تو که نقدش می‌کردی، گفتم بله هنوز هم نقدهایم به قوت خود باقی است اما دلیل نمی‌شود نقش مهمش در انقلاب اسلامی را انکار کنم؛ همه چیز در جای خود.»

عماد افروغ : هاشمی رفسنجانی شناسنامه انقلاب است

عماد افروغ، مدیر وقت گروه اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری در سال‌های ۷۳–۷۲، با یادآوری توهین برخی سیاسیون به هاشمی رفسنجانی بعد از فوت ایشان می گوید «وقتی آقای هاشمی فوت کرد و برخی به او فحاشی می‌کردند، گفتم چرا فحاشی می‌کنید؟ این کاری اخلاقی نیست. گفتم او شناسنامه انقلاب است و باید مجلسی باشکوه برایش برگزار شود. همان‌ها گفتند تو که نقدش می‌کردی، گفتم بله هنوز هم نقدهایم به قوت خود باقی است اما دلیل نمی‌شود نقش مهمش در انقلاب اسلامی را انکار کنم؛ همه چیز در جای خود.»
عماد افروغ با اشاره به مدیریت اقتصادی میرحسین موسوی در دوران جنگ معتقد است «بهترین دوران اقتصادی دوران جنگ است. این را فقط من هم نمی‌گویم بسیاری از اقتصاددان‌ها این باور را دارند. البته وقتی می‌گویم دولت جنگ، قصدم ورای یک نام است؛ از رهبری که در آن زمان رئیس‌جمهور بودند تا آقای موسوی به عنوان نخست وزیر و همه اعضای کابینه.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.