تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1402 - 7:49
کد خبر : 135784

عضو هیئت مدیره استقلال: چگونه قرارداد ۲.۵ میلیاردی، ۱۲ میلیارد تومان بسته می‌شود؟!

عضو هیئت مدیره استقلال: چگونه قرارداد ۲.۵ میلیاردی، ۱۲ میلیارد تومان بسته می‌شود؟!

آرمان شرق-گروه ورزش:قراردادها دو ساله بسته شده و حتی بازیکنی که قرارداد داشته، با متمم قرارداد، مبلغ ۲.۵ میلیاردی تبدیل به ۱۲ میلیارد تومان شده است. بدون هیچ کارشناسی که برای خودمان هم جای تعجب بود! چطور می‌شود قرارداد ۲.۵ میلیاردی، ۱۲ میلیارد تومان و قرارداد ۳ میلیاردی ۱۵ میلیارد تومان بسته می‌شود؟!

عضو هیئت مدیره استقلال: چگونه قرارداد ۲.۵ میلیاردی، ۱۲ میلیارد تومان بسته می‌شود؟!

شفقنا- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با ابراز تعجب از عقد قراردادهای عجیب و غریب در این تیم، گفت که برخی‌ قراردادها از ۲.۵ به ۱۲ میلیارد تومان افزایش یافته است!

به گزارش شفقنا از ایرنا؛ علیرضا خانی پس از نشست پیشکسوتان استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشست خوبی برگزار و موضوعات برای حمایت از تیم مطرح شد. خود من ابتدا یک هوادار استقلال هستم بعد عضو هیئت مدیره؛ موضوعی هم که مطرح کردم مربوط به جواد نکونام نبود بلکه بحث شفاف‌سازی بود. خودم طرفدار نکونام هستم و به مربی داخلی عِرق دارم و می‌خواهم که تیم استقلال موفق شود.

وی افزود: دنبال جایگاه چهارمی یا پنجمی نیستیم بلکه می‌خواهیم تیم استقلال نه فقط در ایران که در آسیا اول شود. می‌دانید که حوزه کاری من مسائل مالی است. اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه دنبال جذب بازیکنان خوب و مسائل فوتبالی هستند تا به نکونام کمک کنیم. دغدغه فعلی استقلال مسائل مالی است. نه فقط جذب اسپانسر بلکه به‌دنبال اخذ تسهیلات و تزریق منابع مالی به باشگاه هستیم تا بتواند به موقع به تعهدات مالی‌اش به کادر فنی، بازیکنان و کسانی که از باشگاه طلبکارند، عمل کند تا دچار مشکل نشویم.

خانی درباره مصاحبه‌ای که دیروز انجام داد و ظاهرا به مذاق هواداران استقلال خوش نیامد نیز گفت: شاید این مصاحبه یک شکل دیگر جلوه داده شد و سوتفاهم پیش‌آورد. بحث من این بود که اگر در مسائل مالی باشگاه مشکلی داریم این مسئله ربطی به کسی ندارد. قراردادهای بچه‌ها ۲ سال پیش بسته شده و اکنون به چالشی برای باشگاه تبدیل شده است. مالیات می‌آید حساب من را می‌بندند، بیمه می‌آید از حساب من پول برداشت می‌شود. این مشکلات در واقع اداری است و مرتبط به شخص خاصی نیست.

وی ادامه داد: من نه از شخصی حمایت می‌کنم نه فلان شخص را می‌شناسم. همچنان از نکونام حمایت می‌کنم. ما یک تیم هستیم باشگاه، مدیریت، کادر فنی و همه دست به دست هم داده‌ایم در جهت تعالی باشگاه؛ قرار نیست که من خودزنی کنم و کسی را زیر سوال ببرم. من کاری به شخص ندارم، اما اگر در باشگاه پول داشتیم و می‌توانستیم به تعهدات‌مان عمل کنیم و بازیکنان خوب بخریم و بدهی بازیکنان را بدهیم خواه ناخواه این مشکلات پیش نمی‌آمد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اصل کار مسائل مالی است. دوستان ممکن است بگویند اینها می‌گویند این هفته و آن هفته، ولی ما هم براساس قول‌هایی که می‌دهند صحبت می‌کنیم. منابع مالی قطعا به باشگاه تزریق خواهد شد و حساب‌مان باز خواهد شد و می‌توانیم به تعهدات‌مان نسبت به کادر فنی و بازیکنان عمل کنیم. هفته آینده وقتی اسپانسرهای باشگاه مشخص شوند، تبلیغات روی پیراهن استقلال هم مشخص خواهد شد.

خانی با اشاره به اینکه قراردادهای ۲ سال پیش آبی‌پوشان دردسرساز شده است، بیان کرد: قراردادها دو ساله بسته شده و حتی بازیکنی که قرارداد داشته، با متمم قرارداد، مبلغ ۲.۵ میلیاردی تبدیل به ۱۲ میلیارد تومان شده است. بدون هیچ کارشناسی که برای خودمان هم جای تعجب بود! چطور می‌شود قرارداد ۲.۵ میلیاردی، ۱۲ میلیارد تومان و قرارداد ۳ میلیاردی ۱۵ میلیارد تومان بسته می‌شود؟! چه چیزی و چه خط‌کشی وجود داشته و این مسائل از طریق مراجع بازرسی و قضایی در حال پیگیری است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد ورزشگاه مرغوبکار نیز گفت: این ورزشگاه در رهن بانک است و ماهیانه قسط‌های ۸میلیارد ۶۰۰ میلیون تومانی داریم که پرداخت نشده است و باید برای این اقساط و ورزشگاه فکری کنیم تا از رهن بانک خارج شود و بحث بدهی ما را دچار مشکل نکند. ضمن اینکه بخشی از ورزشگاه مرغوبکار با قراردادی ۱۰ ساله واگذار شده و در حال پیگیری آن هستیم تا ببینیم به چه شکلی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.