تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 - 1:08
کد خبر : 77103

ظریف: باید راه فکرکردن برای حفظ و تحقق مصالح کشور بازتر شود

ظریف: باید راه فکرکردن برای حفظ و تحقق مصالح کشور بازتر شود

آرمان شرق-«به‌جای تقدیر از افراد باید کاری کنیم که راه آینده کشور و راه فکرکردن برای حفظ و تحقق مصالح کشور بازتر شود. باید چشم‌هایمان را بشوییم و بدانیم همه ما در دنیا در یک کشتی نشسته‌ایم».

محمدجواد ظریف، یک‌شنبه‌شب در نشستی که در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس برای تقدیر از عملکرد و بررسی کارنامه او در هشت سال گذشته برگزار شد، درباره عملکرد خود و همکارانش در دولت، مذاکرات هسته‌ای، ماجرای فایل صوتی افشاشده از او و رویکرد کلی سیاست خارجی در ایران به گفت‌وگو پرداخت. به گزارش ایسنا در این نشست علی‌اکبر صالحی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی که همین هفته جای خود را به محمد اسلامی، وزیر راه دولت حسن روحانی داد و نیز محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات که عیسی زارع‌پور را به‌جای خود می‌بیند نیز
حضور داشتند.
وزیر خارجه سابق ایران در این نشست با بیان اینکه «بعضا تفکرات ما براساس پارادایم‌های بی‌معنا‌ست و باید در راه رفع این پارادایم‌ها و گسترش نگرش‌های جدید کوشش کنیم»، گفت: «به‌جای تقدیر از افراد ب«به‌جای تقدیر از افراد باید کاری کنیم که راه آینده کشور و راه فکرکردن برای حفظ و تحقق مصالح کشور بازتر شود. باید چشم‌هایمان را بشوییم و بدانیم همه ما در دنیا در یک کشتی نشسته‌ایم». . باید چشم‌هایمان را بشوییم و بدانیم همه ما در دنیا در یک کشتی نشسته‌ایم».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.