تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آبان 1397 - 14:58
کد خبر : 46722

شیخ علی سلمان به حبس ابد محکوم شد

شیخ علی سلمان به حبس ابد محکوم شد

آرمان شرق:دادگاه عالی تجدید نظر بحرین اعتراض دادستانی کل در زمینه رای صادر شده در حق سه متهم عضو جمعیت الوفاق را قبول و بار دیگر این سه متهم را در پرونده جاسوسی برای قطر محکوم کرد و هر سه متهم به حبس ابد محکوم شدند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، دادگاه

آرمان شرق:دادگاه عالی تجدید نظر بحرین اعتراض دادستانی کل در زمینه رای صادر شده در حق سه متهم عضو جمعیت الوفاق را قبول و بار دیگر این سه متهم را در پرونده جاسوسی برای قطر محکوم کرد و هر سه متهم به حبس ابد محکوم شدند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، دادگاه تجدیدنظر بحرین امروز یکشنبه حکم برائت شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین گروه شیعه اپوزیسیون این کشور را لغو و او را به حبس ابد محکوم کرد.

دادگاه عالی تجدیدنظر بحرین علی سلمان، علی الاسود و حسن سلطان از دیگر اعضای این گروه را به اتهام جاسوسی برای قطر به حبس ابد محکوم کرد.

این دادگاه مدعی شد، محکومان تقاضای دریافت پول از دولت قطر در مقابل افشای اطلاعات حساس در زمینه امنیت کشور کرده بودند.

دادستانی کل بحرین در این پرونده مدعی شده بود، این سه متهم با هدف ادامه اعتراض‌ها و “آشوب‌های” مربوط به سال ۲۰۱۱ و ایجاد خرابکاری و اعمال خشونت با هدف کنترل بر اوضاع و اسقاط نظام با مقامات دولت قطر تماس برقرار کرده بودند.

دادستانی همچنین ادعا کرده بود، آنها اطلاعات حساسی را برای دولت قطر که به امنیت کشور ضربه می‌زد افشا کردند. این از شنود تماس‌های تلفنی آنها با مقامات قطری ثابت شده است.

این رای یک روز بعد از دیدار حمد بن عیسی، پادشاه بحرین با ملک سلمان پادشاه عربستان صادر شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.