شنیده می شود ۶ بازیکن تیم پرسپولیس در سفارت بلغارستان حاضر شدند تا برای دیدار دوستانه تیم ملی در فیفادی ویزا دریافت کنند.

تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است در فیفا دی پیش رو روز شانزدهم شهریور (۷ سپتامبر) به مصاف تیم ملی بلغارستان برود و بر همین اساس گزینه های دعوت به تیم ملی به سفارت بلغارستان مراجعه کردند.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری و مهدی ترابی ۶ بازیکن پرسپولیس محسوب می شوند که در جمع فهرست ۳۵ نفره به سفارت بلغارستان مراجعه کردند.

البته از این میان فقط ۲۳ بازیکن قرار است به بلغارستان سفر کند و باید منتظر ماند و دید چند بازیکن پرسپولیسی در فهرست اعزامی تیم ملی قرار خواهند گرفت؟

تصور همگان این بود که پس از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی، سعید صادقی در لیست او باشد اما تاکنون این اتفاق رُخ نداده است! برای خیلی ها این پرسش به وجود آمده است که ماجرا چیست؟

دانیال اسماعیلی‌فر دیگر بازیکن پرسپولیس است که در زمان اسکوچیچ معمولا به تیم ملی دعوت می شد امیدوار بود با درخشش در پرسپولیس و بازی‌های تیمش، توسط امیر قلعه نویی سرمربی جدید تیم ملی دعوت شود ولی مطابق انتظار این اتفاق رخ نداد.