تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 1:01
کد خبر : 144473

شبی که به یحیی ظلم شد

شبی که به یحیی ظلم شد

آرمان شرق-گروه ورزش:در شبی که پرسپولیس در آزادی برابر الدحیل مغلوب شد در بیرون از زمین هم بازی را واگذار کرد. برخورد زننده با یحیی و البته پرتاب کردن اشیا به سوی کاپیتان الدحیل و واکنش جالب این بازیکن تفاوت ها را رقم زد.

شبی که به یحیی ظلم شد

شفقنا ورزشی – سرمربی پرسپولیس اصلا شایسته برخوردی که با او در دیدار برابر الدحیل شد نبود.

به گزارش شفقنا ورزشی ، پرسپولیس در دیدار برگشت برابر الدحیل به پیروزی نیاز داشت.

سرخ پوشان پایتخت در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا باید الدحیل را از پیش رو برمی داشتند. باوجود آنکه الدحیل در این بازی چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و انگیزه ای هم برای صعود نداشت اما بازی خوبی را برابر سرخ پوشان به نمایش گذاشت و در نهایت هم با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا سرخ پوشان تهرانی یکی از بدترین شب های خود را برابر هوادارانش تجربه کنند.

در پایان بازی بعضی از هواداران پرسپولیس برخورد زننده ای با یحیی گل محمدی سرمربی تیم داشتند و علیه او شعار سر دادند و حتی به سوی او هم بطری آب پرتاب کردند.

گل محمدی در حالی با چنین برخوردی از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شد که در چهار فصل حضورش در این تیم توانسته سه قهرمانی در لیگ برتر به دست آورد و یک بار هم تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند.

هواداران پرسپولیس در حالی به یحیی توهین کردند که چند هفته قبل او تیم را به قهرمانی در سه گانه رساند. گل محمدی شایستگی های خود را در پرسپولیس نشان داده است و یک مربی بادانش و البته خوش اخلاق و صبور است به طوریکه حتی در برابر بطری های پرتاب شده هواداران ایستاد تا حق را به آنها بدهد.

نه تنها پرسپولیس بلکه دیگر تیم های ایرانی هم شانسی برای رقابت در لیگ قهرمانان آسیا با حضور تیم های عربستانی ندارند و حتی اگر پرسپولیس راهی دور بعد هم می شد خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار می رفت.

در شبی که پرسپولیس در آزادی برابر الدحیل مغلوب شد در بیرون از زمین هم بازی را واگذار کرد. برخورد زننده با یحیی و البته پرتاب کردن اشیا به سوی کاپیتان الدحیل و واکنش جالب این بازیکن تفاوت ها را رقم زد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.