تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 0:52
کد خبر : 129465

سکه‌های ۲۵ تومانی همچنان خبرساز!

سکه‌های ۲۵ تومانی همچنان خبرساز!

آرمان شرق-گروه اقتصاد: بازار آگهی سکه‌های ۲۵۰ ریالی یا همان ۲۵ تومانی همچنان داغ است و در سایت‌های آنلاین آگهی، قیمت‌های نجومی و عجیب و غریبی برای فروش این سکه اعلام شده است. برای مثال، در یکی از آگهی‌ها نوشته شده است «سکه ۲۵۰ ریالی ضرب سال‌های ۷۲، ۷۵، ۷۶، ۷۸ و ۸۲ هر عدد ۲ میلیون تومان؛ معاوضه ندارد و قیمت مقطوع است».

 سکه‌های ۲۵ تومانی همچنان خبرساز!

یک کارشناس گفت: صحبت از گران بودن نیکل و برنز در این سکه‌ها شده است که چندان وقعی نیست چون ارزش نیکل و برنز در این سکه‌ها زیاد نیست. آنچه حقیقت دارد این است که در میان این نوع سکه، ۲۵ تومانی دورنگ سال ۱۳۸۰ بانک مرکزی خاص و کمیاب است.

بازار آگهی سکه‌های ۲۵۰ ریالی یا همان ۲۵ تومانی همچنان داغ است و در سایت‌های آنلاین آگهی، قیمت‌های نجومی و عجیب و غریبی برای فروش این سکه اعلام شده است. برای مثال، در یکی از آگهی‌ها نوشته شده است «سکه ۲۵۰ ریالی ضرب سال‌های ۷۲، ۷۵، ۷۶، ۷۸ و ۸۲ هر عدد ۲ میلیون تومان؛ معاوضه ندارد و قیمت مقطوع است».

به گزارش همشهری، بازار آگهی سکه‌های ۲۵۰ ریالی یا همان ۲۵ تومانی همچنان داغ است و در سایت‌های آنلاین آگهی، قیمت‌های نجومی و عجیب و غریبی برای فروش این سکه اعلام شده است. برای مثال، در یکی از آگهی‌ها نوشته شده است «۵۵۰ عدد سکه ۲۵ تومانی دورنگ ۱۵ میلیون تومان».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.