تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 7:59
کد خبر : 134873

سه ستاره استقلالی می شوند

سه ستاره استقلالی می شوند

آرمان شرق-گروه ورزش:بچه عقاب در آشیانه استقلال!امیر عابدزاده در یک قدمی عقد قرارداد با باشگاه استقلال قرار دارد. مذاکرات این دروازه‌بان سرشناس با علی خطیر سرپرست مدیرعاملی و جواد نکونام سرمربی استقلال در روزهای اخیر انجام شده و دو طرف به توافق ضمنی برای امضای قرارداد رسیده‌اند

سه ستاره استقلالی می شوند

بچه عقاب در آشیانه استقلال!

دو خبر مهم نقل و انتقالاتی روزنامه فرهیختگان برای استقلالی‌ها: امیر عابدزاده، لژیونر فوتبال ایران در اسپانیا و سامان فلاح در آستانه حضور در جمع آبی‌پوشان هستند.

بچه عقاب در آشیانه استقلال!امیر عابدزاده در یک قدمی عقد قرارداد با باشگاه استقلال قرار دارد. مذاکرات این دروازه‌بان سرشناس با علی خطیر سرپرست مدیرعاملی و جواد نکونام سرمربی استقلال در روزهای اخیر انجام شده و دو طرف به توافق ضمنی برای امضای قرارداد رسیده‌اند. طبق شنیده‌های فرهیختگان هر لحظه امکان دارد خبر این انتقال پرسروصدا امیر عابدزاده توسط رسانه رسمی استقلال اعلام رسمی شود.

گفتنی است ارتباط بسیار خوب جواد نکونام با امیر عابدزاده تاثیر مثبت زیادی در پیگیری مثبت روند نقل و انتقالات داشته است و حتی شنیده می‌شود بعد از نهایی شدن قرارداد عابدزاده، از چند خرید دیگر استقلال رونمایی خواهد شد.

مدافع جدید استقلال از رفسنجان می‌آید

باشگاه استقلال با یک مدافع میانی قرارداد می‌بندد.

به گزارش ایپنا؛ پس از حواشی عجیب و غریب باشگاه استقلال و عدم خرید لیست اولیه جواد نکونام، سرمربی این تیم، حالا خبر رسیده است که ایمان سلیمی، مدافع میانی فصل گذشته مس رفسنجان فردا (یکشنبه) با علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها جلسه خواهد داشت تا قرارداد ۲ ساله خود را منعقد کند.

آبی‌ها پیش از سلیمی، تنها مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را به خدمت گرفته بودند.

رافائل سیلوا قراردادش را با استقلال فسخ کرده و گفته می‌شود که با وجود رایزنی‌های انجام شده، این مدافع برزیلی تمایلی به بازگشت ندارد. همچنین عارف غلامی هم که فصل گذشته عضوی از تیم استقلال بود، بعد از اتمام قراردادش دیگر جایی در تفکرات جواد نکونام ندارد و سرمربی استقلال به مدیران باشگاه اعلام کرده که نیازی به تمدید قرارداد غلامی نیست؛ آن‌هم در شرایطی که آبی‌ها در بازار تابستانه موفق به جذب آرمین سهرابیان شدند و همچنین قرارداد محمدحسین مرادمند هم تمدید شد.

جواد نکونام برای آسودگی خیالش از خط دفاع، درخواست جذب یک مدافع میانی را کرده بود که در روزهای گذشته رایزنی مدیران باشگاه استقلال با ایمان سلیمی آغاز شد و گفته می‌شود که توافقات نهایی با سلیمی انجام شده و این مدافع باتجربه هم که فصل گذشته در تیم مس رفسنجان حضور داشت، دیگر خرید تابستانی استقلالی‌ها خواهد بود. همچنین احتمال اضافه شدن یک مدافع جوان از آکادمی استقلال به جمع شاگردان جواد نکونام وجود دارد که در این زمینه گفته می‌شود که نکونام به دنبال استفاده از مهران فیض‌آبادی در فهرست تیمش است تا با حضور ۴ مدافع میانی (در صورت قطعی‌شدن انتقال سلیمی)، دغدغه کادرفنی استقلال در پست مدافع میانی برطرف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.