تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 13:26
کد خبر : 49237

سمینار همکاری های ایران و اروپا آغاز شد

سمینار همکاری های ایران و اروپا آغاز شد

آرمان شرق:سمینار سطح بالا در مورد همکاری‌های بین‌المللی هسته‌ای ایران، با رویکرد “دستاوردها و چشم‌اندازها”، صبح روز دوشنبه به وقت محلی در بروکسل آغاز شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، در ابتدای این مراسم میگل آریاس کانیته، کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا سخنرانی کرد. قرار است در ادامه علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی،

آرمان شرق:سمینار سطح بالا در مورد همکاری‌های بین‌المللی هسته‌ای ایران، با رویکرد “دستاوردها و چشم‌اندازها”، صبح روز دوشنبه به وقت محلی در بروکسل آغاز شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، در ابتدای این مراسم میگل آریاس کانیته، کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا سخنرانی کرد.

قرار است در ادامه علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، هلگا اشمید و سید عباس عراقچی معاونان ظریف و موگرینی سخنرانی کنند.

علی‌اکبر صالحی همچنین دوشنبه شب در ضیافت شام با حضور خانم موگرینی شرکت خواهد کرد.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در راس هیاتی بلندپایه صبح روز یکشنبه ۴ آذرماه به منظور شرکت در سومین سمینار سطح بالای همکاری‌های هسته‌ای بین‌المللی ایران و اتحادیه اروپا وارد بروکسل شد.

در این سمینار دو روزه نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروپا در خصوص توسعه همکاری‌های هسته‌ای و پیگیری تصمیمات اتخاذ شده در سمینارهای قبلی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

یادآور می‌شود بر اساس ضمیمه ۳ برجام، پروژه‌های متعددی مورد توافق همکاری‌های دو طرف بوده که از جمله آنها می‌توان به پروژه استرس تست نیروگاه بوشهر و همچنین همکاری در ایجاد مرکز عالی ایمنی هسته‌ای با سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا، اشاره کرد که در این نشست دو روزه پیگیری می‌شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.