تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 - 18:18
کد خبر : 48168

سرویس تازه اپل برای گوشی داران آیفون

آرمان شرق: به تازگی خبرهای جالبی در مورد اپل و گوش های iPhone این شرکت منتشر شده که نشان می دهد این شرکت به زودی مودم اختصاصی این گوشی ها را روانه بازار می کند. تولید قطعات اختصاصی برای گوشی های iPhone اپل طی چند سال گذشته رشد بالایی در تولید محصولات خود داشته است

آرمان شرق: به تازگی خبرهای جالبی در مورد اپل و گوش های iPhone این شرکت منتشر شده که نشان می دهد این شرکت به زودی مودم اختصاصی این گوشی ها را روانه بازار می کند.

تولید قطعات اختصاصی برای گوشی های iPhone

اپل طی چند سال گذشته رشد بالایی در تولید محصولات خود داشته است ، در این بین این شرکت تلاش کرده در هر دو بخش تنوع در محصولات و عدم وابستگی به شرکت های ثالث برای تولید قطعات گام های بزرگی بردارد. آنها در چند سال اخیر به تولید CPU و GPU اختصاصی خود پرداخته اند که این کار خیلی جالب توجه و چشمگیر بوده است. حالا خبرها حاکی از آن است که این شرکت به زودی مودم اختصاصی خود را نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

مودم اختصاصی برای گوشی های iPhone

طی ماه گذشته ، این شرکت بالای ۱۰ فرصت شغلی را به بخش سن دیگو اضافه کرده و خواستار نیروهای مهندسی سخت افزار و نرم افزار شده تا بتواند تمرکز خود را روی قطعات بی سیم بگذارد. البته گفته شده این شرکت درخواست کرده تا نیروهای موردنظر تخصص مناسبی هم در زمینه اینترنت LTE و Bluetooth نیز داشته باشند تا بتواند بخش اینترنت ۵G خود را نیز توسعه دهد. این ها همه نشانه های تولید یک مودم اختصاصی برای گوشی های iPhone است.مودم اختصاصی برای گوشی های iPhone

هدف های بزرگ شرکت اپل

تا این لحظه هدف اپل این است که اینترنت ۵G را تا سال ۲۰۲۰ به گوشی های آیفون اضافه کند. البته تمام این کارها به لطف چیپ های نسل جدید اینتل است. اگر شرکت اپل بتواند در تولید مودم اختصاصی خود موفق شود ، قطعا این مودم را جایگزین چیپ های جدید اینتل می کند. تمام این کارها برای این است که این شرکت متکی بر شرکت های ثالث برای تولید قطعات خود نباشد و مشکلاتی مانند قضیه شرکت کوالکام بازهم برای این شرکت رخ ندهد.

اپل مرزهای درآمدزایی را جا به جا می کند

جدا از تمام این حرف هایی که زدیم شرکت اپل با تولید قطعات اختصاصی خود گامی بلند در زمینه متمایز کردن خود با دیگر رقبا برداشته است. قطعا در زمینه سود هم این شرکت به اعداد جالب توجه ای دست خواهد یافت. اپل سرمایه گذاری عظیمی روی پروژه های خود داشته تا بتواند به رتبه شماره یک در زمینه تکنولوژی تبدیل شود.

منبع: کالا سودا

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.