تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 16:14
کد خبر : 69971

رضایی از انتخابات کناره‌گیری نمی‌کند

رضایی از انتخابات کناره‌گیری نمی‌کند

ارمان شرق- منطق و شواهد نشانگر این است که او کناره گیری نخواهد کرد و اگر می خواست کنار بکشد هرگز بعد از حجت الاسلام رئیسی، ثبت نام نمی‌کرد.

سوول ستاد انتخابات قرارگاه شرق کشور محسن رضایی گفت: یکی از دستاوردهای آقای رضایی، تاسیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در سال ۶۸ است و احساس ما این است که از شخصیت دکتر رضایی غفلت شده است.
حمید خادمیان شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد اظهار داشت: بر اساس مشاهدات و بررسی های ما وی هم‌اینک نفر دوم است. ما اشتیاق نسبت به این نامزد انتخابات را در جامعه می‌بینیم که مثل موج هر لحظه بیشتر می‌شود.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: دوران تعارف و تمجید تمام شده است. ما به مدیر باکفایت، اقتصاددان و معمار اقتصادی نیاز داریم و رضایی ۲۰ سال است که در این عرصه برنامه دارد و هرسال آن را به‌روزرسانی کرده است. نگاه مردم نیز در حوزه معیشت جدی‌تر شده است.

وی در خصوص هزینه‌های تبلیغاتی ستاد این نامزد انتخاباتی گفت: همه هزینه ها توسط دوستداران و حامیان این نامزد انتخابات پرداخت شده است. معتقدیم ۷۰ درصد تبلیغات این دوره در حوزه فضای مجازی است و در فضای محیطی همانند دوره های قبل، زیاد نیاز به ستاد نداریم و رقابتها در فضای مجازی است.

خادمیان، عمده سبد رای این نامزد انتخاباتی را در میان متفکران و کسانی دانست که به آینده انقلاب امید دارند و اظهار داشت: معتقدیم انتخابات به خاطر عدم احراز صلاحیت افراد دچار کاهش رای نمی شود، مردم اگر ببینند کسی مشکل آنها را حل می‌کند و برنامه دارد، حتما رای می‌دهند و مشارکت می‌کنند.

مسوول ستاد انتخابات قرارگاه شرق کشور محسن رضایی گفت: هم اینک ستادهای این نامزد انتخابات در ۲۷ شهرستان خراسان رضوی فعال شده است و ۲۵ نفر از مسوولان آن از جوانان دهه ۶۰ هستند.

خادمیان افزود: یکی از دستاوردهای آقای رضایی، تاسیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در سال ۶۸ است و احساس ما این است که از شخصیت دکتر رضایی غفلت شده است.

وی گفت: رضایی برای پنج استان برنامه سفر تبلیغاتی در نظر گرفته که یکی از آنها خراسان رضوی و شهر مشهد است.

وی در مورد احتمال کناره گیری رضایی از نامزدی انتخابات نیز گفت: منطق و شواهد نشانگر این است که او کناره گیری نخواهد کرد و اگر می خواست کنار بکشد هرگز بعد از حجت الاسلام رئیسی، ثبت نام نمی‌کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.