تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 22:16
کد خبر : 148999

زاهدی در راه جدایی از پرسپولیس

زاهدی در راه جدایی از پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:علی‌رغم برنامه‌ریزی صورت گرفته برای حضور در تیم ژاپنی، باشگاه پرسپولیس روز شنبه درباره انتقال احتمالی شهاب زاهدی تصمیم خواهد گرفت.

زاهدی در راه جدایی از پرسپولیس

پرسپولیس شنبه درباره زاهدی تصمیم می‌گیرد

به گزارش “ورزش سه”، مهاجم برتر پرسپولیس در این فصل اکنون در پنجره زمستانی با پیشنهاد یک تیم ژاپنی مواجه شده و این پیشنهاد در دست بررسی توسط باشگاه قرار دارد.

زاهدی که بندی نیز در قراردادش برای جدایی دارد، به واسطه مشکلات پنجره نقل و انتقالاتی سر‌خ‌پوشان با گذشت دو هفته از نیم فصل دوم همچنان کار را در این تیم دنبال کرده است.

با این حال به نظر می‌رسد تصمیم زاهدی نیز برای جدایی قطعی است و او قصد دارد بار دیگر فوتبالش را به عنوان لژیونر دنبال کند.

اما اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد که باشگاه پرسپولیس هنوز تصمیم قطعی در این خصوص ندارد و قصد دارد روز شنبه و در آخرین ساعات نقل و انتقالات درباره آن تصمیم بگیرد. باید دید مدیران پرسپولیس تصمیم به جدایی شهاب زاهدی خواهند گرفت یا مهاجم شماره ۲۰ پرسپولیس بار دیگر کار را در این تیم دنبال خواهد کرد.

غایب بزرگ ریکاوری پرسپولیس

شهاب زاهدی در تمرین ریکاوری پرسپولیس حضور نداشت.

غایب بزرگ تمرین ریکاوری پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، شهاب زاهدی، بازیکن خط حمله پرسپولیس که روز گذشته در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان قرار داشت، پس از خداحافظی با اعضای این تیم بعد از بازی تراکتور، در تمرین امروز نیز حضور نداشت.

بازیکنان ترکیب اصلی پرسپولیس امروز در استادیوم کاظمی دور هم جمع شدند و یک جلسه تمرین ریکاوری را پشت سر گذاشتند و غیبت شهاب نشان می‌دهد که او آماده انتقال به جی لیگ ژاپن می‌شود.

با جدایی زاهدی که در لیست خارجی و لژیونر پرسپولیس حضور داشت، سرخ‌پوشان مشکلی برای ثبت قرارداد محمد خدابنده‌لو و همچنین اوستون اورونوف نخواهند داشت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.