تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 - 13:55
کد خبر : 50808

رکوردشکنی بهترین مهاجم آسیا

رکوردشکنی بهترین مهاجم آسیا

آرمان شرق:مهاجم گرانقیمت تیم السد یک آمار شگفت انگیز از خود به ثمر رسانده است. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برای دومین سال پیاپی با تیم قدرتمند السد قطر همگروه شده است و باید ببینیم که چه اتفاقاتی در این گروه که الاهلی عربستان را

آرمان شرق:مهاجم گرانقیمت تیم السد یک آمار شگفت انگیز از خود به ثمر رسانده است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برای دومین سال پیاپی با تیم قدرتمند السد قطر همگروه شده است و باید ببینیم که چه اتفاقاتی در این گروه که الاهلی عربستان را هم در خود می‌بیند خواهد افتاد.

بغداد بونجاح مهاجم زهردار و خطرناک تیم السد قطر در این فصل از رقابت‌های لیگ ستارگان قطر یک آمار حیرت‌انگیز را برای خود ثبت کرده که نشان از کیفیت فنی این بازیکن و همچنین تیم السد نیز دارد.

بونجاح با گذشت ۱۵ هفته از لیگ ستارگان قطر با زدن ۲۸ گل به ثمر رسانده و توانسته رکورد کلمرسون برزیلی که در سال ۲۰۰۸ همراه با تیم الغرافه موفق به زدن ۲۷ گل شده بود را بشکند.

کار بونجاح از آن جهت حائز اهمیت و بزرگ است که کلمرسون برزیلی در طول یک فصل این تعداد گل را به ثمر رسانده بود اما بونجاح تنها با گذشت نیمی از فصل توانسته این تعداد گل را به نام خود ثبت کند و باید در پایان فصل منتظر ثبت یک آمار عجیب و غریب و دست‌نیافتنی از این مهاجم الجزایری باشیم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.