تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 0:23
کد خبر : 134822

رقم درآمد بازیکنان پرسپولیس

رقم درآمد بازیکنان پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:هر که بامش بیش، برفش بیشتر را حتما شنیده اید؛ این ضرب المثل در فوتبال به شکل «هر که نازش بیش، آپشنش بیشتر» کارایی دارد. هم در قرارداد استقلالی ها و هم در قرارداد پرسپولیسی ها، آپشن های رنگارنگ دیده می شود. البته برای فصل آینده آپشن ها در حد ۲۰ درصد قرارداد محدود شده اما در فصل بیست و دوم لیگ برتر، بازیکنانی داشتیم که مبلغ آپشن هایشان از اصل قرارداد آن ها بیشتر بود.

رقم درآمد بازیکنان پرسپولیس

مطابق این جدول گران ترین پرسپولیسی، لوکادیا بود. وحید امیری با قرارداد ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی، کمال کامیابی نیا با قرارداد ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، امید عالیشاه با قرارداد ۹ میلیارد و عیسی آل کثیر با قرارداد ۶ میلیارد در این لیست به چشم می خورند اما آپشن های آن ها متفاوت است و مبلغ قراردادشان را به شدت افزایش می دهد.

رقم درآمد بازیکنان پرسپولیس لو رفت /گران ترین بازیکن کیست؟+عکس

قرارداد بازیکنان پرسپولیس و استقلال چقدر است؟ این سوالی است که هر روز هواداران دو تیم از خود و هواداران رقیب می پرسند، اسنادی به شکل اختصاصی به دست رسانه طرفداری رسیده که به این سوال هواداران دو باشگاه پاسخ می دهد.

از زمانی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وارد بورس شدند و فرآیند خصوصی سازی آن ها در فازهای مختلف شکل گرفت، قرار شد قرارداد بازیکنان دو تیم به شکل شفاف رسانه ای شود چون مردم به عنوان سهام داران حق دارند از ریز قراردادها آگاه شوند اما هر دو باشگاه برای آنکه با بازیکنان خود به مشکل نخورند، مجموع خریدهای شان را در کدال منتشر کردند و همین موضوع باعث شد مبلغ قرارداد سرخابی ها علامت سوال باقی بماند.

امروز مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان پرسپولیس در فصل بیست و دوم لیگ برتر منتشر می شود و فردا نوبت به قرارداد استقلالی ها می رسد. به این امید که در آینده ای نزدیک سازمان لیگ بدون هیچگونه اغماض مبلغ قرارداد تمامی تیم ها را منتشر کند چرا که شفاف سازی قدم اول در جلوگیری از فساد مالی است.

هر که بامش بیش، برفش بیشتر را حتما شنیده اید؛ این ضرب المثل در فوتبال به شکل «هر که نازش بیش، آپشنش بیشتر» کارایی دارد. هم در قرارداد استقلالی ها و هم در قرارداد پرسپولیسی ها، آپشن های رنگارنگ دیده می شود. البته برای فصل آینده آپشن ها در حد ۲۰ درصد قرارداد محدود شده اما در فصل بیست و دوم لیگ برتر، بازیکنانی داشتیم که مبلغ آپشن هایشان از اصل قرارداد آن ها بیشتر بود.

رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس

                             رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.