تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1400 - 14:49
کد خبر : 69206

رقابت سخت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بین این ۵ نفر

رقابت سخت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بین این ۵ نفر

ارمان شرق- در مجموع به نظر می‌رسد رقابت بین آقای رئیسی، محسن رضایی، علی لاریجانی، پزشکیان و جهانگیری به صورت جدی مطرح است البته تمامی این موضوعات در حد گمانه‌زنی است؛ امیدواریم با اعلام نظر شورای نگهبان نیروها شفاف‌تر شود.

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: به نظر می‌رسد رقابت بین آقای رئیسی، محسن رضایی، علی لاریجانی، پزشکیان و جهانگیری به صورت جدی مطرح است.

انتخابات ۱۴۰۰ قرار است در خرداد ۱۴۰۰ برگزار گردد. با وجود اینکه زمان کمی تا انتخابات ۱۴۰۰ باقی مانده است هنوز شور و شوق انتخاباتی در میان مردم دیده نمی شود. پنج نفر نامزد انتخابات ۱۴۰۰ هستند از جمله افرادی نظیر آقایان سید ابراهیم رئیسی، محسن رضایی، اسحاق جهانگیری، علی لاریجانی، مسعود پزشکیان، ۵ گزینه‌ای باشند که می‌توانند در نهایت از فیلتر شورای نگهبان بگذرند و به مرحله بعد راه یابند. گمانه زنی هایی درباره میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ شده است. حضور رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ قطعی می باشد .

اسماعیل گرامی‌مقدم درخصوص فضای انتخاباتی کشور، اظهار داشت: با نزدیک شدن به زمان اعلام نتیجه بررسی صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان، رقابت‌ها داغ‌تر می‌شود.

وی افزود: از هر دو جریان شخصیت‌های محترم و با سابقه‌ای برای انتخابات ثبت نام کردند که شرایط ریاست جمهوری را دارند و به نظر من تا زمانی که شورای نگهبان اعلام نظر نکند، ما هیچ چگونه پیش‌بینی نمی‌توانیم داشته باشیم.

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: در مجموع به نظر می‌رسد رقابت بین آقای رئیسی، محسن رضایی، علی لاریجانی، پزشکیان و جهانگیری به صورت جدی مطرح است البته تمامی این موضوعات در حد گمانه‌زنی است؛ امیدواریم با اعلام نظر شورای نگهبان نیروها شفاف‌تر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.