تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402 - 21:52
کد خبر : 145806

رشد ۲۹ درصدی تراز عملیاتی بانک تجارت

رشد ۲۹ درصدی تراز عملیاتی بانک تجارت

آرمان شرق-گروه اقتصاد: بررسی صورت های مالی این بانک در کدال نشان می دهد؛ بانک تجارت در آذر ماه ۶۳۱۵ میلیارد تومان درآمد تسهیلات گزارش کرده که ۷ درصد بیش از آبان ماه بوده و در مقایسه با متوسط هشت ماه گذشته رشد ۸ درصدی نشان می دهد.

رشد ۲۹ درصدی تراز عملیاتی بانک تجارت

 بررسی صورت های مالی این بانک در کدال نشان می دهد؛ بانک تجارت در آذر ماه ۶۳۱۵ میلیارد تومان درآمد تسهیلات گزارش کرده که ۷ درصد بیش از آبان ماه بوده و در مقایسه با متوسط هشت ماه گذشته رشد ۸ درصدی نشان می دهد.

در این ماه سود پرداختی به سپرده ها معادل ۴۹۰۲ میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه گذشته ۲ درصد افزایش دارد و ۱۶ درصد بیش از متوسط ماههای گذشته است.

وتجارت که برنامۀ خود برای تجدید ارزیابی را زودتر از همگروههایش اعلام کرده، در عملیات بانکداری هم بهبود مختصری داشته اما هنوز از ماههای خوبش فاصله دارد.

تراز عملیات بانکداری آذر ماه ۱۴۱۳ میلیارد تومان است که ۲۹ درصد نسبت به آبان افزایش یافته اما ۱۲ درصد کمتر از متوسط ماههای گذشته است. درآمد کارمزد این ماه معادل ۱۱۶۹ میلیارد تومان بوده که ۵ درصد کمتر است اما نسبت به میانگین ماههای گذشته ۱۰ درصد رشد نشان می دهد.

در مجموع دورۀ ۹ ماهه، وتجارت ۵۲.۹ همت درآمد تسهیلات و ۳۸.۶ همت هزینۀ سود سپرده ها گزارش کرده است که به ترتیب ۴۴ و ۳۶ درصد بیش از ۹ ماهۀ سال گذشته است.

در این دوره تراز عملیات بانکداری معادل ۱۴.۳ همت بوده و درآمد کارمزد بالغ بر ۹.۶ همت است که نسبت به دورۀ مشابه سال گذشته به ترتیب ۶۹ و ۷۴ درصد رشد نشان می دهد.

آخرین قیمت سهم ۲۴۱۶ ریال بوده و در یک ماه اخیر ۱۴ درصد رشد داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.