رسانه عربستانی به النصر نسبت به قدرت پرسپولیس در آسیا هشدار داد.

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ امروز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد تا پرسپولیس، سپاهان و نساجی رقبای خود را بشناسند.

پرسپولیس در گروه پنجم با تیم های النصر عربستان، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان رقیب شد. نشریه «الشبابیه» عربستان به باشگاه النصر و بازیکنانش از قدرت سرخ پوشان پایتخت هشدار داد.

این رسانه با انتشار بخشی از بازی پرسپولیس با النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ که در نهایت با پیروزی سرخ پوشان در ضربات پنالتی به پایان رسید و پرسپولیس فینالیست شد، نوشت: تیم النصر باید در اوج آمادگی باشد و از پرسپولیس برحذر باشد. این تیم ایرانی خیلی خوب می داند النصر را چگونه شکست دهد.

هواداران و خبرنگاران نزدیک به النصر نیز اکثریت قریب به اتفاق آنها از روبرو شدن با پرسپولیس اظهار نارضایتی کرده و این قرعه را سخت ترین قرعه ممکن عنوان کرده اند و خاطره شکست مقابل پرسپولیس را یادآوری کرده اند.

دیدار پرسپولیس و النصر بعد از بازی جنجال های زیادی داشت و باشگاه سعودی علیه باشگاه پرسپولیس به AFC شکایت کرد و پرونده به دادگاه CAS رفت ولی در نهایت بهانه جویی سعودی ها به جایی نرسید و پرسپولیس برنده این جنجال شد.