تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 8:06
کد خبر : 148106

ذوالفقارنسب: فوتبال ایران شایسته قهرمانی است

ذوالفقارنسب: فوتبال ایران شایسته قهرمانی است

آرمان شرق-گروه ورزش:مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فوتبال ما ژن و پایه خوب دارد و بازیکنانش بسیار هوشیار و زیرک هستند .

ذوالفقارنسب: فوتبال ایران شایسته قهرمانی است

ذوالفقارنسب: فوتبال ایران ژن خوب دارد و شایسته قهرمانی است

بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار چهارشنبه تیم ملی مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت: تیم ملی ما در شرایط مطلوبی است و از نظر روحی و همبستگی ارتباط حسنه ای بین تمام بازیکنان برقرار است وفضای ورزشی مناسبی در تیم ملی حاکم است با همین شرایط تیم ملی چنین شرایطی را طی کرده است. تیم ملی کشورمان با انگیزه و هوشیاری کامل و نهایت توان موفق شد تیم های خوب آسیایی را حذف کند.

وی افزود: کادرفنی شناخت لازم را از قطر دارد و من به پیروزی در بازی فردا خوش بین هستم و  امیدوارم با اقتدار کامل قهرمان جام ملت ها شویم زیرا شایسته قهرمانی هستیم.

مربی اسبق تیم ملی در مورد شناختش از قطر گفت: نمی توان به هیچ عنوان این تیم را دستکم گرفت بازیکنان و توانمندی خوبی دارد و کارگروهی تیم قطر هم مناسب است ولی با تمام احترام می گویم تیم قطر در حد تیم ملی فوتبال کشورمان نیست و در حدی نیست که بتواند برای تیم ایران مشکلی ایجاد کند البته به شرطی که بازیکنان ما با همان انگیزه بازی با ژاپن و همان کار گروهی تمرین شده بازی با ژاپن وارد میدان شوند.

ذوالفقارنسب در مورد اینکه کی روش گفته بود گل زدن به تیمی مثل ژاپن راحت نیست، گفت: بهتر است کمتر در مورد گذشته صحبت کنیم. امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال این لحظه ها را به یاد داشته باشند که تیم ملی کشورمان با توانایی، هوش و بار فنی و فیزیکی بالا توانستند بهترین تیم های آسیا را شکست بدهند. ژاپنی که در جام جهانی آن نمایش خوب را ارایه کرد ما شکستش دادیم. با برنامه، قدرت و شرایط فنی خودمان ژاپن را بردیم. این تیم را با هوشیاری بردیم. می توانم بگویم که فوتبال ما  ژن و پایه خوب دارد و بازیکنانش بسیار هوشیار و زیرک هستند بنابراین می توانیم از قطر سرسخت هم عبور کنیم و به فینال برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.