تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 0:42
کد خبر : 139509

دستیابی ایران به۷۰ هزار سند محرمانه و فوق محرمانه پرونده قضایی نتانیاهو

دستیابی ایران به۷۰ هزار سند محرمانه و فوق محرمانه پرونده قضایی نتانیاهو

آرمان شرق-گروه بین الملل:بیش از ۷۰ هزار برگ سند قضایی که برخی از آنها ممهور به مهر محرمانه و فوق محرمانه هستند از طریق احزاب مخالف نتانیاهو در اختیار ایران قرار گرفته است

دستیابی ایران به۷۰ هزار سند محرمانه و فوق محرمانه پرونده قضایی نتانیاهو

۷۰ هزار سند محرمانه و فوق محرمانه پرونده قضایی نتانیاهو بدست ایران افتاد

 بیش از ۷۰ هزار برگ سند قضایی که برخی از آنها ممهور به مهر محرمانه و فوق محرمانه هستند از طریق احزاب مخالف نتانیاهو در اختیار ایران قرار گرفته استتهران تایمز نوشت:چند روز پیش خبری در شبکه المیادین به نقل از برخی منابع امنیتی در ایران منتشر شد که در آن عنوان شده بود از طریق یکی از احزاب مخالف نتانیاهو، اطلاعاتی از یک پرونده قضایی مهم و محرمانه در رابطه با بنیامین نتانیاهو و خانواده وی از یک دادگاه رژیم صهیونیستی در اختیار قرار گرفته که بر اساس پاراف مقام قضایی، افشای این پرونده به امنیت ملی رژیم صهیونیستی آسیب وارد خواهد کرد و به همین منظور این پرونده مختومه اعلام شده است‌.

اما بر اساس اطلاعات جدیدی که منابع آگاه که در اختیار روزنامه تهران تایمز قرار داده‌اند، موضوع فراتر از پرونده قضایی نتانیاهو بوده و کل پرونده های آرشیوی و جاری سیستم قضایی رژیم صهیونیستی هم اکنون در اختیار ایران می باشد.

بر این اساس، چندی پیش خبری در رسانه های عبری مبنی بر هک گوشی تلفن همراه ۱۵ نفر از اعضای حزب لاپید و شخص لاپید منتشر شد که ناظران عامل این هک را دولت نتانیاهو معرفی کرده بودند. با توجه به اینکه اطلاعات پرونده های قضایی نتانیاهو و حزب او بسیاری از مقامات دولت فعلی رژیم و نیز برخی از سوءاستفاده ها و اعانه‌های غیر اعلامی به حریدی ها و پرونده فساد و جاسوسی آنها به بیرون درز کرده است، احتمال یک اقدام تلافی جویانه متصور می باشد اما آنچه اکنون مهم است، اطلاعات فوق محرمانه ای است که در اختیار ایران است و می تواند امنیت ملی رژیم را دچار مخاطره کند.

به عنوان مثال بر اساس اطلاعات تکمیلی منابع آگاه، بنیامین نتانیاهو و همسر وی دچار یک بیماری عود کرده روانپزشکی بوده اند که یکی از اعضای حزب لاپید، با ارائه پرونده های پزشکی آنها به دادگاه، طی شکایتی نتانیاهو را فاقد صلاحیت لازم برای تصدی مشاغل دولتی معرفی می کند. دادگاه رژیم صهیونیستی پس از چند ماه بررسی و تایید اسناد پزشکی، قصد ورود جدی به پرونده را داشته اما مقام بالاتر قضایی، طی دست نوشته ای اعلام می کند: دادگاه صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد بررسی بیشتر این پرونده ممکن است امنیت ملی اسراییل را با مخاطره روبرو نماید.

علاوه بر این پرونده، پرونده های متعدد دیگری از بنیامین نتانیاهو بدست آمده که تماما با نفوذ و رشوه یا اعمال تهدید، از دستور کار رسیدگی خارج شده است.

از دیگر موارد بدست آمده، خیانت قضایی و تبعیض بین شهروندان عرب تبار و غیرعرب تبار بوده که همواره بر اساس یک نظام نامه غیر اعلامی، آراء به ضرر عرب تبارهای شهروند رژیم صهیونیستی صادر شده است.

در کل بیش از ۷۰ هزار برگ سند قضایی که برخی از آنها ممهور به مهر محرمانه و فوق محرمانه هستند در حال حاضر به بیرون درز کرده و بررسی و آنالیز آنها در حال حاضر در حال انجام است.

بر این اساس می‌توان گفت رژیم صهیونیستی بیش از پیش آسیب پذیر شده است و خبری که می تواند پاسخ مستقیم تهدیدات اخیر رئیس موساد باشد، ارتقاء سطح ادارات مقابله کنند با رژیم صهیونیستی در نهادهای امنیتی ایران به سطح معاونت می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.