تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397 - 10:58
کد خبر : 43237

درگیری شدید ارتش سوریه و تروریست ها در شمال حماه

درگیری شدید ارتش سوریه و تروریست ها در شمال حماه

آرمان شرق:با تلاش یگان‌های ارتش سوریه، تعدادی از عناصر تروریستی که قصد نفوذ به حومه شمالی حماه را داشتند، به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، برخی یگان­‌های ارتش سوریه روز گذشته ضربه­‌های سنگینی را به گروه­‌های تروریستی وابسته به حزب «ترکستانی» وارد کردند. این گروه­‌ها

آرمان شرق:با تلاش یگان‌های ارتش سوریه، تعدادی از عناصر تروریستی که قصد نفوذ به حومه شمالی حماه را داشتند، به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، برخی یگان­‌های ارتش سوریه روز گذشته ضربه­‌های سنگینی را به گروه­‌های تروریستی وابسته به حزب «ترکستانی» وارد کردند. این گروه­‌ها قصد داشتند با عبور از زمین­‌های کشاورزی مقابل پایگاه­‌های نظامی در نزدیکی روستای «المنصوره» و «تل واسط»، به حومه شمالی حماه نفوذ کنند.

در گزارش سانا آمده است که این ضربه­‌ها موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست­‌ها شد. برخی از این عناصر نیز به همان مناطق اصلی خود فرار کردند.

یگان‌­های ارتش سوریه عملیات تعقیب و گریز و کنترل تحرکات گروه­‌های تروریستی که در برخی شهرها و روستاهای حماه شمالی پراکنده­‌اند، ‌ادامه می­‌دهند به گونه­‌ای که در روز نخست این اقدام‌ها، تلاش گروه‌های تروریستی وابسته به گردان تروریستی «عزت» در دو روستای «معرکبه» و «لحایا» ناکام ماند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.